تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 امیر قلعه نویی سرمربی استقلال پس از تماشا دیدار تیم ملی ایران و بحرین به انتقاد از کارلوس کی روش پرداخت!



به گزارش "تک گل" استقلالی ها با داشتن امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، محسن فروزان و امید ابراهیمی و البته هاشم بیگ زاده بیشترین سهمیه را در تیم ملی دارند اما هیچ یک از این بازیکنان امروز برابر بحرین به بازی گرفته نشدند.

قلعه نویی که در کیش دیدار تیم ملی ایران و بحرین را همراه دستیارانش تماشا کرد پس از اعلام ترکیب تیم ملی و نبود هیچ کدام از ملی پوشان استقلال در ترکیب اصلی ناراحت و عصبانی شده و به انتقاد از سرمربی تیم ملی پرداخته است.

بر اساس شنیده ها قلعه نویی در جمع دستیاران و اطرافیانش گفته است: اگر کی روش نمی خواست از ملی پوشان استقلال استفاده کند و آنها در برنامه ها و ترکیب کی روش جایی نداشتند چرا این همه بازیکن را از استقلال با خود به استرالیا برد؟

سرمربی آبی پوشان در ادامه انتقاداتش گفته است: کی روش با این کارش نه خودش از آنها بهره برد و نه اجازه داد استقلال از بازیکنانش استفاده کند و ما باید بدون ملی پوشان خودمان را برای ادامه لیگ آماده کنیم. 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد