تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرمربی تیم ملی کشورمان و مدیر اجرایی کمیته سازماندهی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا حضور پرشور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه رکتنگولار را مورد ستایش قرار دادند.



به گزارش "تک گل" حضور پرشور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه رکتنگولار شهر ملبورن، محل برگزاری نخستین دیدار تیم ملی کشورمان در مرحله گروهی جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا یکی از سوژه‌های اصلی رسانه‌های استرالیایی شده است.

شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورت» استرالیا در این رابطه گزارش داد، ۱۷ هزار هوادار پرشور که برای تماشای پیروزی ۲ بر صفر ایران برابر بحرین به ورزشگاه رکتنگولار آمده بودند، رنگ و بوی خاصی به این ورزشگاه بخشیدند.

در ادامه این گزارش آمده است: حمایت پرشماری که از تیم ملی شد، حتی کارلوس کی‌روش که سابقه سرمربیگری رئال‌مادرید و دستیاری سرالکس فرگوسن را در منچستریونایتد داشته، شگفت‌زده کرد و او را به گفتن این جملات وادار کرد: «در این ورزشگاه به شدت تحت‌تأثیر تماشاگران و نحوه بازی بازیکنانم برابر بحرین قرار گرفتم.»

فاکس اسپورت در ادامه عنوان کرد، دیدار ایران به لحاظ بلیت‌فروشی پس از بازی استرالیای میزبان برابر کویت در مکان دوم جای دارد و همین باعث تمجید مسئولان برگزاری جام ملت‌های ۲۰۱۵ آسیا شد.

مایکل براون، مدیر اجرایی کمیته سازماندهی مسابقات جام ملت‌ها در این خصوص گفت: از دیدن چنین جمعیت و تماشاگران پرشور در بازی ایران و بحرین خوشحالیم. ما با جوامع فرهنگی مختلفی برای این مسابقات در ارتباط بوده‌ایم و باید بگویم که سفیران جامعه ایرانی ما در این مسابقات کارشان را فوق‌العاده انجام دادند و هواداران خود را به خوبی برای حمایت تیم به ورزشگاه کشاندند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد