تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 سرمربي تيم ملي فوتبال ايران مي‌گويد اين تيم پنج‌شنبه بازي سختي را پيش رو خواهد داشت.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار ایران مقابل قطر اظهارکرد: مسلما فردا بازی سخت و دشواری را پیش‌رو داریم. قطر تیمی است که مراحل آماده‌سازی خود را به خوبی پشت سر گذاشته و در آخرین تورنمنتی که شرکت کرده، به قهرمانی رسیده است. این تیم با بهترین امکانات برای حضور در جام ملت‌های آسیا آماده شده است.



به گزارش تک گل ، وی افزود: کاری که قرار است ما انجام دهیم، این است که در بازی پنج‌شنبه برتری خود را در طول بازی به نمایش بگذاریم و سعی کنیم به بهترین نحو بازی را اداره کنیم.

کی‌روش در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا نقطه کلیدی بازی فردا دیسیپلین و نظم بالا است، گفت: برنامه ما همین است که در بازی فردا و سایر بازی‌ها دیسیپلین همیشگی خود را حفظ کنیم. بازیکنان ما در طول 90 دقیقه‌ یک هدف دارند و آن هم این است که با تمام وجود برای تیم ملی به میدان بروند. قطر آماده‌سازی خوبی برای این جام داشته است. آنها 14 بازی دوستانه انجام داده‌ و بازیکنان خوبی دارند. قطعا بازی فردا چالش بزرگی برای ما خواهد بود ولی بازیکنان ما همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا نتیجه‌ لازم کسب شود.

او گفت: بازیکنان ما برای رسیدن به هدف اگر لازم باشد حتی پرواز یا شنا می‌کنند. پشت سر هر بازیکن تیم ملی یک تیم وجود دارد ولی ما در کل سعی می‌کنیم از بازی فردا لذت ببریم؛ چرا که رقابت‌های زیبایی در استرالیا در حال برگزاری است و اگر از زمین پیروز خارج شویم که بیشتر لذت برده‌ایم.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه در پاسخ به این سوال ایسنا مبنی بر این که در دیدار امارات مقابل قطر داور روی دو صحنه اشتباه تاثیرگذاری داشت، آیا نگران نیست در دیدار فردا داور مرتکب اشتباه شود و این که آیا شکست قطر مقابل امارات را یک اتفاق می‌داند، گفت: درباره قسمت اول سوالتان باید بگویم که من نمی‌خواهم درباره این موضوع صحبتی کنم. البته بهتر است بگویم که اجازه صحبت کردن ندارم. حتی اگر با کمال ادب و متانت بخواهم درباره مسائل داوری صحبت کنم باز هم اجازه چنین کاری را نخواهم داشت.

کی روش اضافه کرد: بعد از 32 سال که در فوتبال حضور دارم تازه متوجه شده‌ام که نمی‌توان درباره تمام مسائل فوتبالی صحبت کرد. این به خاطر این است که در فوتبال سه قشر بازیکن، داور و مربی حضور دارند. البته این موضوع خوب است که ما درباره داوران نمی‌توانیم صحبتی کنیم، زیرا آنها هم انسان هستند و مانند ما مربیان دچار اشتباه می‌شوند. این زیبایی فوتبال است.

سرمربی تیم ملی ایران در ادامه نشست خبری گفت: من روز گذشته بازی قطر و امارات را دیدم. این بازی می‌توانست به نفع هر کدام از دو تیم تمام شود اما امارات از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد و نتیجه‌ لازم را گرفت. با این همه کاری به قطر نداریم و بازی خودمان را می‌کنیم؛ آن هم با تمرکز بالا. فراموش نکنید که قطر در 14 بازی آخر خود با امارات هشت برد، چهار مساوی و فقط دو باخت داشته است. ما باید در بازی فردا کیفیت خوبی ارائه دهیم و می‌خواهیم از بازی لذت ببریم. مهم نیست که قطر می‌خواهد چه کار کند، بلکه برای ما مهم تاکتیک‌های خودمان است.

او درباره تاکتیک‌های حمله به دروازه حریف گفت: امیدوارم که فردا نشان دهیم در هر زمانی که صاحب توپ هستیم میل به گلزنی داریم. البته بستگی به روند بازی هم دارد و اگر احتیاج به گلزنی داشته باشیم این را خواهیم کرد.

خبرنگاری از کارلوس کی‌روش پرسید استرالیا روز گذشته تغییراتی در تیمش انجام داد و توانست باز هم به پیروزی برسد، آیا شما هم برای ایران و در بازی مقابل قطر تغییراتی در نظر دارید، گفت: تغییرات ما نگاه تاکتیکی‌مان به بازی خواهد بود. ما پایه‌های تیم ملی را حفظ می‌کنیم و با توجه به سیستم‌ حریف با بعضی تغییرات تاکتیکی به میدان می‌رویم. خو‌شبختا‌نه هیچ مصدومی نداریم و فقط تیموریان آسیب دیدگی‌ جزئی داشت که آن هم رفع شد. 

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد