تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 غيبت خبرنگار شبکه قطري در نشست خبري سرمربي تيم ملي کشورمان از نکات جالب توجه و عجيب اين نشست خبري بود.



* در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان فردا باید به مصاف تیم ملی قطر برود اما در اقدامی عجیب خبرنگار شبکه الکاس قطر در این نشست خبری حضور نداشت.

* کنفرانس خبری کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از دیدار مقابل قطر در دومین بازی از جام ملت‌های آسیا در گروه C با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* استقبال زیادی از سوی خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایرانی و خارجی از این نشست خبری صورت گرفته بود.

* این بار نشست خبری کی‌روش بدون تأخیر برگزار شد این در حالی است که نشست خبری قبلی کی‌روش پیش از بازی مقابل بحرین با دقایقی تأخیر همراه بود.

* ناظر AFC این بار برخلاف بازی قبلی به خبرنگاران تذکر نداد که سؤالات فقط در محدوده بازی فردا باشد.

* دیدار تیم ملی فردا در ورزشگاه سیدنی برگزار خواهد شد که این ورزشگاه در سال 2000 و برای المپیک سیدنی افتتاح شده بود و گنجایش آن در سال 2000، صد هزار نفر بود اما با تغییر دکوری که در این ورزشگاه انجام شده ظرفیت این ورزشگاه در حال حاضر به صورت نشسته 84 هزار نفر و ایستاده 87 هزار نفر است. این در حالی است که در المپیک 2000 سیدنی نزدیک به 110 هزار نفر در این ورزشگاه حاضر شده بودند.


* یکی از خبرنگاران ایران در این نشست از تیموریان کاپیتان دوم تیم ملی کشورمان بابت تلاش‌هایی که برای تیم ملی انجام می‌دهد تشکر کرد.

* وقتی از کی‌روش درباره داوری سؤال شد سرمربی تیم ملی از ناظر AFC پرسید که آیا می‌تواند درباره داوری صحبت کند که او پاسخ منفی به این درخواست کی‌روش داد اما سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با خنده گفت که 32 سال است در فوتبال حضور دارم و تازه فهمیدم که نمی‌شود درباره هر چیزی حرف زد! حتما ما برای اسپانسرها اینجا آمده‌ایم! این در حالی است که کی‌روش بعد از این مزاح گفت که داوران هم مثل بازیکنان و مربیان انسان هستند و امکان خطا دارند.


* نشست خبری کی‌روش زمانی تمام شد که تمرین تیم ملی آغاز شده بود و به همین دلیل کی‌روش و تیموریان با عجله سالن نشست خبری را ترک کردند تا به تمرین برسند.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد