تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 مجتبي جباري بازيکن فوتبال ايران در مصاحبه با وبسايت الکأس قطر از سرمربي تيم ملي انتقاد کرد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در حالیکه ایران تا ساعتی دیگر برای انجام یک بازی حساس مقابل قطر قرار می گیرد جباری که در لیگ قطر توپ می زند در مصاحبه ای مفصل به عملکرد فنی کی روش تاخته و ادعا کرده این مربی از نظر فنی چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرده است.

جباری که بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ قطر بود به ناگهان اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد و شوک بزرگی به جامعه فوتبال ایران وارد نمود. او در مصاحبه با شبکه الکأس قطر کی روش را تحت حملات شدیدی قرارداده است:

در ابتدای مصاحبه جباری تاکید کرد من هیچ تصمیمی برای بازگشت به تیم ملی ندارم و همه تمرکزم بر موفقیت با الأهلی است. وقتی اعلام بازنشستگی کردم این تصمیم را با فکر کردن زیاد گرفته بودمو بالاخره خواستم جای خودم را به نسل جوانتر بدهم که البته کی روش تصمیمی بر تغییر ندارد.

جباری ٣١ ساله اضافه کرد: علاوه بر حرفهای قبلی مسائل شخصی نیز در بازنشستگی تاثیر داشت چون فصل سختی را گذرانده بودم وهیچ استراحتی نداشتم. اگر وقت بیشتری قبل از جام جهانی وجودداشت ممکن بود به تیم ملی بروم اما به خاطر ترس از آسیب دیدگی و ضرری که به الأهلی می خورد تصمیم به خداحافظی گرفتم.

برای من اتفاق مشابهی در جام جهانی ٢٠٠٦ افتاد و قبل از آغاز تورنمنت سخت آسیب دیدم.

برای من در آن شرایط الأهلی مهمتر از تیم ایران بود و من باید به اندازه کافی استراحت می کردم تا چهره خوبی از خود در لیگ نشان دهم.

وی توضیح داد: دوری از رقابتهای بین المللی باتیم ایران هرگز آسان نبوده و مسئولین فوتبال ایران نیز سعی داشتند مرا منصرف کنند اما من تصمیمم را گرفته بودم. وقتی بازیهای تیم ملی را می دیدم غمی مرا فرا می گرفت اما راه فوتبال همین است.

جباری سپس به بار فنی ضعیف کی روش اشاره کرد و گفت: بدون شک نام کی روش در عرضه بین المللی بزرگ است اما باید بگویم او چیزی به فوتبال ایران اضافه نکرده و تاکید زیادی بر بازی بازیکنان باتجربه و سن و سالدار دارد و از آن جایی که نسل جدید را به تیم ملی نمی آورد در آینده تیم ایران نیز نقش مؤثری نخواهد داشت.

فوتبال ایران دارای استعدادهای فراوانی است و لیگ ایران هم پر از استعدادهای ناشناخته که احتیاج به توجه بیشتر و مراقبت از آنها برای سألهای آینده داریم و ما با وجود این بازیکنان می توانیم در آینده جزو تیم های خوب جهان باشیم.

جباری اضافه کرد: من سه سال زیر نظر کی روش کار کردم اما در این سه سال هیچ گونه رشد فنی نداشتم . همه شاهد بازیهای ضعیف ایران در جام جهانی بودند . بازیهای ایران نه شکل زیبایی داشت و نه از نظر فنی بار قابل توجهی. آقای کی روش تنها بر خط دفاعی ایران تمرکز داشت و ما نتوانستیم در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم.

وی در مورد فوتبال ایران گفت: فوتبال ایران از نظر برنامه ریزی و نگاه طولانی مدت به آینده و استفاده از نیرو های جوان دچار مشکلاتی است اما به عنوان نمونه قطر از این نظر بسیار پیش رفته است و من افتخار میکنم که در فوتبالی کار می کنم که به نیرو های جوان اهمیت می دهد .ما در ایران پتانسیل بزرگی داریم اما تفکری قدیمی در فوتبال ایران سایه انداخت است و عیچ سازماندهی و زیرساختی نداریم.

جباری درباره تیم ایران در جام ملتها هم گفت: ایران مقابل بحرین خوب بازی کرد و به حق خود رسید ولی من چهره یک قهرمان را در این تیم نمی بینم هرچند که تیم ما سه بار قهرمان آسیا شده اما در مرحله حذفی کار سختی داریم.

جباری پیش بینی کرد ایران و امارات به دور دوم راه پیدا کنند. وی افزود: شکست قطر به امارات شانس این تیم را کمرنگ کرده است.

جباری ژاپن یا کره را قهرمان جام می داند اگرچه فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.

وی آرزو کرد تا آخر عمر فوتبالی اش در الاهلی بماند و در همین باشگاه با بوسیدن چمن از فوتبال وداع کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد