تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کفاشیان (رئيس فدراسيون فوتبال) با ابراز خوشحالي بابت برد مقابل ايران مقابل قطر گفت: ملي پوشان در مقابل قطر بازي بسيار خوبي را به نمايش گذاشتند و توانستند سه امتياز حساس را به حساب خود واريز کرده و راهي مرحله بعد شوند. وی ادامه داد : بازیکنان ما در این دیدار تمام توان خود را به کار نبستند و قطعا در بازی های آینده بهتر بازی خواهند کرد.



وی در رابطه با شانس صعود ملی پوشان کشورمان به فینال مسابقات جام ملت های آسیا، اظهار کرد: با شروع مرحله بعد باید هر بازی را یک فینال بدانیم و نباید از حالا به فکر فینال باشیم.

رییس فدراسیون فوتبال درخصوص پاداش صعود به مرحله بعد ملی پوشان، گفت: پاداش های صعود تیم ملی را به حساب بازیکنان واریز خواهیم کرد اما هنوز زمان پرداخت آن مشخص نشده است. وی همچنین گفت، برای پاداش ملی پوشان در صورت قهرمانی در جام ملت های اسیا هنوز تصمیمی نگرفته ایم.

کفاشیان در خصوص اعتراض کی روش به تحریم ها علیه ایران در نشست مطبوعاتی ، خاطرنشان کرد: کی روش چهار سال است که در ایران حضور دارد و به خوبی از شرایط ما آگاه بوده و فشار تحریم ها را به خوبی احساس کرده است. ما به خاطر همین تحریم ها نتوانستیم پول کی روش را واریز کنیم و به همین خاطر نتوانستیم بازی های دوستانه خوبی داشته باشیم. متاسفانه تحریم ها باعث شده روند فوتبال ما عادی نباشد و عامل این اتفاقات استکبار جهانی و تحریم های ظالمانه غرب است.

وی تاکید کرد: می خواهم از هواداران تیم ملی در استرالیا تشکر کنم که با همه وجود در کنار تیم کشورشان هستند و حتی یک لحظه هم ما را تنها نگذاشتند.

رییس فدراسیون فوتبال کشورمان در پاسخ به این سئوال که آیا قصد ندارد به خاطر امکانات پایین اختصاص داده به ایران در استرالیا به کنفدراسیون فوتبال اسیا شکایت کند، اظهار کرد: امکانات برای همه کشورها در جام ملت های آسیا یکسان بود.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد