تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش پس از برد ایران مقابل امارات از شاگردان خود تشکر کرد و از بازی خوب حریف تمجید کرد.



کی‌روش دقایقی پیش در سالن کنفرانس سانکورپ، حرف های خود را آغاز کرد و کسب 3 امتیاز این بازی را یک ماموریت دشوار خواند که ایرانی ها از پسش برآمدند.

اماراتی ها خوب ایستادگی کردند

بازی بسیار خوبی بود. در این مسابقه اماراتی‌ها بازی زیبایی مقابل ما انجام دادند و بسیار خوب ایستادگی کردند.بازی کردن مقابل این تیم امارات با ترکیبی که در زمین درست کرده بود، بسیار سخت است.

امارات بهترین تیم غرب آسیاست

برد خوبی بود از نظر من امارات بهترین تیم غرب آسیا است بازیکنان بسیار خوبی دارد کارهای ترکیبی خوبی ارائه می دهند به همین خاطر به اماراتی‌ها تبریک می‌گویم. به همه بازیکنان امارات تبریک می‌گویم، چراکه مقابل ایران به خوبی کار کردند.

اعتراف می کنم امارات از ما بهتر بود

بازیکنان من آماده بودند تا گذشتی را که نیاز است در زمین انجام دهندو زجر بکشند و روحیه خوبی در این بازی داشتند. اما باید اعتراف کنم که امارات بهتر از ما عمل کرد. ما توانستیم این دیدار سخت و احساسی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

از جوان های تیم راضی هستم

ما در ابتدای بازی تصمیم گرفتیم بازیکنان جوان‌تر را به میدان بفرستیم و با تیم کامل‌مان به میدان نرفتیم. همانطور که رضا قوچان‌نژاد هم گفت در تیم ما همه در جایگاه و شرایط خوبی هستند. بازیکنان جوانی مانند وحید امیری و سروش رفیعی بسیار خوب بودند و دویدند.من به این موضوع فکر نمی‌کردم که باید در این بازی ریسک کرد و دیدید که در ادامه با اضافه کردن وریا غفوری و اشکان دژاگه توانستیم به گل برسیم و من از تمام تیم راضی هستم.

نمی خواهم باز هم به ای اف سی پول بدهم

آیا شما فکر می‌کنید من آدم خیرخواهی هستم؟! دیگر نمی‌خواهم مبالغ دیگری به ای اف سی بدهم و دیگر در مورد داوری صحبت نمی کنم. فقط فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم که سطح بالایی داشت.تا جایی که حمایت فیزیکی بازیکنان به خطر بیافتد در آن زمان صحبت خواهم کرد. وظیفه من است که همیشه پشت بازیکنانم باشم و از آنها حمایت کنم در مورد مسائل دیگر صحبتی نمی‌کنم. صحبت دیگر در مورد داوری نخواهم داشت.

بازیکنان ریسک می کنند

باید همیشه به سطح بازی خود بهبود ببخشیم و هیچ تیم کاملی را ندیدم که از تمام لحاظ کافی باشد اشتباهاتی داشتیم بازیکنان در فوتبال ریسک می‌کنند و اشتباهاتی وجود دارد اما ما تلاش می‌کنیم که پیشرفت داشته باشیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد