تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

در گل نخوردن تیم ایران در جام ملتهای آسیا ، سیدجلال حسینی نقش پررنگی را داشته است.



به گزارش "ورزش سه"، مدافع تیم ملی که در اولین دیدار تیم ملی هم می‌توانست یکی از گلزنان لقب گیرد با بدشانسی توپش به بیرون رفت تا تک فرصتش در دور گروهی برای باز کردن دروازه حریفان از دست برود.

حسینی که در این تورنمنت پژمان منتظری را به دلیل مصدومیت در کنار خود نمی‌بیند با حضور مرتضی پورعلی گنجی هم توانست سد محکمی در برابر حمله‌وران بحرین، قطر و امارات ایجاد کند و دروازه ایران را در 270 دقیقه بازی دور مقدماتی بسته نگه دارند.

حسینی در 24 تقابل مستقیم خود با مدافعان حریف 13 بار موفق عمل کرده است و در دو تکلی که انجام داده هر دو با موفقیت و دفع توپ همراه بوده است.

جلال حسینی که علاقه زیادی به دادن پاس‌های بلند دارد در 8/34 درصد پاس های بلند خود موفق عمل کرده است و در مجموع 65 پاس خود 47 پاس درست داده که 3/72 درصد درستی پاس‌ها را شامل می‌شود.

مدافع مستحکم تیم ملی در تقسیم پاس‌هایش 1/23 درصد به جناح راست زمین خودش و 6/24 به جناح چپ و بازیکن این پست پاس داده است و 3/52 درصد پاس‌های خود را بلند به زمین حریف فرستاده است.

حسینی در مجموع 5 خطا روی حمله وران حریف انجام داده است و دو بار هم توسط آنها متوقف شده و خطا رویش انجام شده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد