تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش با عصبانیت وارد مصاحبه با خبرنگاران بعد از بازی شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، کی‌روش با لحنی طعنه آمیز حرف هایش را اینگونه آغاز کرد که: حرف بزنم شغلم را از دست می‌دهم:
به داوری اعترض دارم

در مورد داورحرفی ندارم و صحبتی نمی‌کنم چون اگر حرفی بزنم شغلم از دست خواهد رفت. من اعتراض دارم به داوری در خصوص حرکت پولادی اما اگر حرف بزنم 33 سال مربیگری‌ام تمام می‌شود و این منصفانه نیست.

دروازه بان عراق پولادی را هل داد

واقعیت این است که اگر در بازی اول انتقاد کردم قصد بی احترامی نداشتم و تنها به سلامت فیزیکی بازیکنان حساسیت داشتم و فکر می‌‌کردم. دروازبان عراق پولادی را هل داد اما شما بگویید چه کسی باید اخطار می‌گرفت؟ با این حال به عراقی‌ها تبریک و به تیم خود هم آفرین می‌گویم.

از مردم ایران تشکر می کنم

کی‌روش در پاسخ به طرح این موضوع از سوی یک خبرنگار ایرانی که او این بازی را نباخته و 70 میلیون ایرانی سرمربی تیم ملی‌شان را دوست دارند، گفت: من از شما تشکر می‌کنم.به تیم خودم هم افتخار می کنم.

در مورد پنالتی‌ها حسم را نمی‌توانم بگویم

در مورد ضربات پنالتی می توانید تصور کنید که من چه حسی دارم. البته احساسم را نمی‌توانم بگویم فقط به عراق تبریک می‌گویم و به بازیکنان و هواداران ایران که مستحق بهتر از این بودند هم تبریک می‌گویم.

یک پرونده باز با ویلیامز دارم

با تمام احترامی که برای تمام مقامات قائلم از رئیس ای اف سی تقاضا دارم این موارد را بررسی کند.چون من به این داوری اعتراض دارم و روی کار ما تاثیر گذار بود. شما اهالی رسانه هم بررسی کنید. اگر من بگویم مرا محروم می‌کنند. من هنوز یک پرونده باز با ویلیامز دارم که به او توهین کردم و اگر بخواهم حرفی بزنم من را محروم خواهند کرد.

از بازیکنان شجاعم تشکر می کنم

اگر بگویم امشب چه شده است من را مادم العمر محروم می‌کنند بازهم به عراق می‌گویم که برایشان بهترین‌ها را آرزو دادم برای تمام بازیکنان شجاع ایرانی که عملکرد خوبی در طول ۱۲۰ دقیقه داشتند بهترین تشکرها را بیان می‌کنم.

نمی دانم در ایران می‌مانم یا نه

درباره اینکه با این شرایط و با توجه به اینکه گفته بودید در صورت نرسیدن به دیدار نهایی شاید بروید؛ آیا در ایران خواهید ماند یا خیر،گفت: واقعا نمی‌دانم، بعضی وقت‌ها در فوتبال به این نکته می‌رسید که آیا منطقی است اصلا شغلت را ادامه دهی؟

جلوی ای اف اسی زانو می زنم و سوال می کنم

از اینکه اعتراضم را تکرار کنم خسته نمی‌شوم و باز هم سوال می کنم که چرا ویلیامز برای این بازی به عنوان داور انتخاب شد. جلو کمیته انضباطی ای اف سی زانو می‌زنم و می‌پرسم که این چه انتخابی بود؟

معذرت می‌خواهم نمی‌توانم حقایق را بگویم

به تک تک بازیکنانم به خاطر بازی خوب تبریک می‌گویم و آنها را تحسین می‌کنم وعذر می‌خواهم که نمی توانم برخی مطالب را بگویم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد