تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" کفاشیان گفت: از نحوه عملکرد کادر فني تيم ملي رضايت داريم هرچند که براي ادامه همکاري بايد نظر هيأت رئيسه و کميته فني فدراسيون را هم جويا شويم.



علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص عملکرد تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، گفت: بعد از چند مسابقه در آخرین دیدار با وجود همه تلاش ملی‌پوشان تیم ملی، حذف شد اما این موضوع چیزی از ارزش‌های ملی‌پوشان کم نمی‌کند و آنها زحمت خودشان را کشیدند و دیدید که تیم جوان و یک دستی داشتند و من از عملکرد ملی‌پوشان راضی هستم و نمی‌توان بدشانسی را به حساب بازیکنان گذاشت.

وی درباره فعالیت کی‌روش در آینده تیم ملی هم ادامه داد: به هرحال ایشان برنامه 4 ساله‌ای دارد و ما باید همه جوانب را در نظر بگیریم، البته از عملکرد کی‌روش در تیم ملی راضی بودیم اما باید نظر هیأت رئیسه فوتبال و کمیته توسعه فنی را هم جویا شویم تا ببینیم می‌توانیم با کی‌روش ادامه دهیم یا نه و اگر قرار بر تعویض مربی است، باید جایگزین بهتری برای سرمربی پیدا کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان درباره دیدار امروز تیم ملی مقابل عراق، افزود: به نظرم در این بازی ملی‌پوشان مسلط بازی کردند اما با تصمیم داور یک بازیکن اخراج شد و متاسفانه در ضربات پنالتی هم حذف شدیم اما باید تلاش بیشتری می‌کردیم چون خطر حذف در این مرحله وجود داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که کی‌روش با تیم ملی در ادامه همکاری خواهد کرد یا نه، گفت: اختیار این موضوع با فدراسیون فوتبال است و فدراسیون می‌تواند در این باره تصمیم‌گیری کند چرا که ما در آینده مسابقات مقدماتی جام جهانی را در پیش داریم.

وی افزود: با این شرایط بعید می‌دانم که سرمربی تیم ملی را اینگونه را تغییر دهیم چرا که این کار حرفه‌ای نیست اما باید ببینیم که در صورت تغییر چه کسی جایگزین خواهد شد. ولی باید اجازه دهیم ابتدا کادر فنی تیم ملی به کشور برگردد و نظرات کارشناسی آنها را هم بشنویم و کارشناسان هم در این باره نظراتشان را بدهند تا ارزیابی خوبی صورت بگیرد.

کفاشیان در مورد اینکه انتقادات زیادی به نحوه بازی تیم ملی در این رقابت‌ها شده و اینکه فوتبال ایرانی را از تیم ملی شاهد نبودیم، اظهار داشت: در هر صورت کادر فنی بازی‌ها را می‌دید و قطعا طبق نظر کادر فنی کارها انجام می‌شد اما چیزی که مشخص است این است که 50 درصد تیم ملی تغییر کرد و این برای آینده فوتبال مهم است. اما اشکالات فنی بازیکنان باید در باشگاه‌ها و تیم ملی رفع شود و البته باید بازی‌های تدارکاتی بیشتری هم مدنظر قرار بگیرد.

وی درباره شکایت ایران از داور استرالیایی دیدار مقابل عراق هم خاطرنشان کرد: با اعتراض نمی‌توان کاری را انجام داد البته می‌توان اعتراض کرد اما تغییری در نتیجه حاصل نمی‌شود و قطعا کنفدراسیون فوتبال آسیا و مسئولانش عملکرد داور بازی را مورد بررسی قرار خواهند داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات و تنش‌هایی که میان رئیس فدراسیون فوتبال با یکی از خبرنگاران اعزامی به استرالیا، رخ داده، گفت: کی‌روش حساسیت زیادی دارد تا از حقوق ورزشکارانش دفاع کند و قطعا مسائلی که مربوط به این موضوع باشد را نمی‌پسندد و ما هم نمی‌پسندیم. چرا که همه ورزشکاران تیم ملی سربازگونه برای کشورمان جنگیدند و باید به آنها احترام گذاشت در حال حاضر هم باید به تیم ملی فکر کنیم چرا که تیم ملی نماینده همه فوتبالیست‌هاست و باید از آن حمایت شود.

وی درباره برخورد ناپسند عده‌ای از افراد با یکی از خبرنگاران در استرالیا، خاطرنشان کرد: من در جریان ریز مسائل نیستم و باید زمانی که کی‌روش به ایران آمد از او بپرسید اصل داستان چه بوده است.

کفاشیان درباره زمین بازی و همچنین اعتراض‌هایی که به شرایط تیم ملی در کانبرا نظیر هتل محل اقامت و همسایگی با عراقی ها وجود دارد، اظهار داشت: اعتراض‌های لازم انجام شده و مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پاسخ هم داده‌اند اما در نهایت تصمیمات را کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گیرد، همانطور که به تعدادی از داورها اعتراض‌هایی بود و در نهایت AFC باید تصمیم‌گیرنده باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص بازگشت زودهنگامش از استرالیا تصریح کرد: به هرحال در تهران کارهایی داشتم که باید انجام می‌شد در استرالیا هم همه چیز برای تیم ملی فراهم بود و بعد از بازی اول دیگر لازم نبود آنجا باشم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا با حذف تیم ملی از جام ملت‌های آسیا او هم از سمتش استعفا می‌دهد یا نه، بیان کرد: تا زمانی که مجمع فدراسیون فوتبال بخواهد کار می‌کنم و استعفا نمی‌دهم و شک نکنید که استعفا بده نیستم.

وی درباره امضای تفاهم نامه فوتبال ایران و ژاپن هم خاطرنشان کرد: لیگ ژاپن موسوم به جی‌لیگ از قوی‌ترین لیگ‌هاست و ما برای اینکه بتوانیم خودمان را بالا بکشیم، قصد داریم از تجارب لیگ فوتبال ژاپن استفاده کنیم.

کفاشیان در مورد سرباز فراری بودن یکی دو تن از بازیکنان تیم ملی، گفت: به هرحال این تشخیص مراجع بالاتر است که آنها در تیم ملی بازی کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایاندر خصوص وضعیت مهرداد پولادی و اینکه این بازیکن به ایران می‌آید یا نه، تصریح کرد: او پس از اینکه تعهدش به باشگاه قطری تمام شد، حتما به تهران می‌آید تا مثل همه به سربازی برود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد