تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" کی‌روش پس از حذف ایران از گردونه مسابقات جام ملت‌های آسیا در هتل محل اسکان تیم ملی در جمع خبرنگاران ایرانی با اشاره به داوری دیدار ایران و امارات گفت:



رسانه ها حق دارند همه چیز را بدانند
پس از پایان بازی مهدی علی سرمربی امارات داور را مورد انتقاد قرار داد ولی AFC نه او را جریمه کرد و نه حتی به این مربی تذکر داد. به اعتقاد من رسانه‌ها در ایران حق دارند که همه چیز را بدانند.

فقط نظرم را گفتم
یکی از خبرنگاران بعد از دیدار با بحرین از من سوالی پرسید که آیا خوشحال هستید اما من گفتم صحبتی نمی‌کنم و بازی با بحرین بازی سنتی و احساسی است. من فقط گفتم خوب است داوران به برخی از مسائل توجه کنند و مسائل انضباطی به خصوص آرنج زدن را مورد توجه قرار دهند. من حتی گفتم داوران باید فعال باشند و هیچ بی‌احترامی انجام ندادم اما گویا شخصی فکر می‌کرد که حرف من بی‌احترامی است و این در شرایطی است که من تنها نظر دادم.

نمی خواستم ای اف سی را زیر سوال ببرم
من اعلام کردم در این سطح از مسابقات داور باید تصمیمی بگیرد تا از آرنج زدن جلوگیری کند. AFC فکر می‌کرد که بحث من دخالت در کار آنها و زیر سوال بردن وجاهت AFC، کمیته داوران و کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا است. به همین دلیل من را جریمه و برایم پرونده‌ای ایجاد کردند.من را 3 هزار دلار جریمه کرد. با دانستن اینکه پرونده این داور همچنان باز است، چه الزامی داشت که این داور باز هم انتخاب شود و آن هم داوری که پرونده باز دارد.

سرمربی امارات هم به داور ژاپنی اعتراض کرد
شاید در AFC داوران بیشتری حضور دارند اما نمی‌دانم چرا باز هم این داور برای این دیدار انتخاب شد. سرمربی امارات پیش از این گفته بود که داور بازی ما با ایران هر کاری انجام داد تا با ژاپن بازی کنیم ولی جالب بود که این موضوع با عکس‌العملی مواجه نشد. من هنوز هم شوک زده هستم. جلوی چشم میلیون‌ها هوادار این اتفاق رخ داد و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید بیشتر در خصوص نوع رفتاری که رخ داد فکر کند.

منتقدان از پشت پرده استفاده نکنند
روز قبل از بازی تمریناتمان را انجام دادیم اما با یک بازیکن کمتر بازی را ادامه دادیم. اولین بازیکن ما یعنی حاج‌صفی یکی از پنالتی‌زنان ما بود اما توپش گل نشد. پنالتی‌ در فوتبال می‌تواند به نفع هر تیمی باشد. یک بار دیگر از اعماق وجودم از تمامی بازیکنان تشکر می‌کنم و از هواداران و حمایت‌های آنها ممنونم. برای افرادی که ما را دوست ندارند حرفی نمی‌زنم و آرزوی موفقیت برایشان دارم و معتقدم که آنها اگر می‌توانند بیایند و از پشت پرده برای آمدن استفاده نکنند.

پیشنهاد دادم دپارتمان تیم ملی تشکیل شود
نگاه ما باید اینگونه باشد که وقتی که فوتبال در کشورهای دیگر چگونه در حال پیشرفت است و جواب درست جایی است که کشورهایی دیگر چه می‌کنند و چقدر در این فوتبال سرمایه‌گذاری انجام می‌دهند و برای آموزش مربیان به چه میزان سرمایه‌گذاری خواهند کرد. حتی سرمایه‌گذاری روی زمین چمن هم حائز اهمیت است. اگر می‌خواهید آینده فوق‌العاده‌ای رقم بزنید تمام موارد را باید درنظر بگیرید البته برای مثال من چندی پیش پیشنهاد دادم که دپارتمان تیم ملی تشکیل شود و با حضور افراد متخصص که تمام زمان خود صرف فوتبال کنند. نباید فراموش کرد که این بازیکنان استحقاق کمال احترام را دارند و شرم‌آور و ننگ‌آور است که برخی افراد خاص باعث شرم کل کشور می‌شوند.

باید در فوتبال ایران تغییر داشته باشیم
چند وقت است که می‌‌گویم به کیفیت زمین چمن آکادمی توجه کنید، اما نمی‌دانم این اتفاق رخ داده یا نه. این سوال مهمی است و آن هم به این دلیل که ایران پتانسیل زیادی دارد اما واقعیت این است که زمان تغییر است و باید به جلو گام برداشت و باید به برخی افراد که جایگاه فوتبال را پایین می‌آورند، نه گفت. آنها جایگاه خود را دارند و تنها برای حفظ خودشان هر کاری انجام می‌دهند. اگر در فوتبال ایران تغییر نکنیم پیشرفت نخواهیم کرد و اگر تغییر کنیم فوتبال رو به جلو و رو به رشدی خواهیم داشت.

به خاطر منتقدان در مورد باشگاههای ایران حرف نمی زنم
هیچ وقت در مورد باشگاه‌های ایران حرف نمی‌زنم مخصوصا به خاطر برخی افراد که همیشه انتقاد دارند، مثل برخی از فوتبالیست‌ها اما من هیچگاه ندیدم که راهکاری ارائه دهند و با صحبت‌های خود تغییری در فوتبال ایران ایجاد کنند. جالب است که برخی از مربیان و بازیکنان به راحتی انتقاد می‌کنند اما تاکنون از کیفیت زمین حرفی نزده‌اند. هیچ‌وقت از فوتبال پایه سخن نمی‌گویند و نتیجه اینکه آنها اگر کمتر حرف بزنند قطعا کارایی بیشتری خواهند داشت.

باشگاه های ایران در 4 سال اخیر بهتر شده اند؟
باشگاه‌ها در 4 سال قبل اختلاف زیادی داشته‌اند و آیا به اعتقاد شما بهتر شده‌اند؟ ببینید چه اتفاقاتی در لیگ قهرمانان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی رخ داد. به اعتقاد من یکسری تصمیمات باید بهتر اتخاذ شود تا فوتبال ایران بهتر شود. در این صورت، زمین بهتر، مربی بهتر، سیستم پزشکی بهتر و ریکاوری بهتر و در نتیجه آن فوتبال پایه بهتر از شرایط کنونی خواهیم داشت. منابع مالی بیشتر برای حضور جوانان نیاز است.به این موضوع توجه کنید که چندین بازیکن عراق در بازی امروز با وجود سن کم حدود 25 بازی بین‌المللی داشتند و این جزئیات با ادامه روند در آینده می‌تواند فوتبال ایران را بهتر کند.

ماندن یا نماندنم مهم نیست
من چندان مهم نیستم و با من و یا بدون من آنچه مهم است اینکه مسئولان و مربیان چه کارهایی می‌توانند انجام دهند. خیلی‌ها وقت‌ها احتیاج به تفاهم نیست ولی با هم بودن و متحد بودن در نهایت عملکرد بهتری را برای یک تیم رقم می‌زند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد