تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

قضاوت فینال جام ملت های آسیا به علیرضا فغانی سپرده شد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com، علیرضا فغانی روز شنبه 11 بهمن ماه فینال جام ملت های آسیا را بین دو تیم کره جنوبی و استرالیا قضاوت خواهد کرد. رضا سخندان و محمد رضا ابوالفضلی او را در این دیدار همراهی می‌کنند. داور چهارم این بازی فهد المرداسی از عربستان و ناظر بازی شمس المائدین سنگاپوری خواهند بود.

داور دیدار رده بندی هم نواف شکرالله از بحرین خواهد بود. همچنین ویلیامز داور استرالیایی و جنجالی هم داور چهارم آن بازی خواهد بود.

 


 

 

مصاحبه فغانی:

 

 داور بين‌المللي فوتبال کشورمان گفت: از همه مردم ايران براي موفقيت در بازي فينال التماس دعا دارم.

علیرضا فغانی، داور بین المللی فوتبال ایران که به همراه 2 کمک داور کشورمان قضاوت دیدار فینال جام ملت‌های 2015 آسیا میان استرالیا و کره‌جنوبی را بر عهده دارد در گفت‌وگو با فارس در این خصوص گفت: خدا را شکر می‌کنم که این فرصت در اختیار ما قرار گرفت تا بتوانیم دیدار فینال را سوت بزنیم و امیدوارم که از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

وی ادامه داد: از همه مردم ایران التماس دعا دارم تا ما را برای موفقیت در این بازی دعا کنند و بتوانیم با موفقیت از این بازی خارج شویم.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد