تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

خداحافظی جواد نکونام از تیم ملی ایران و حضورش بعنوان دستیار کی روش، شایعه ای باورنکردنیست.



به گزارش "تک گل" عده ای ، روز خدافظی جواد نکونام از بازی های ملی را بازی ایران سوئد در استکهلم می دانند. دیداری تدارکاتی که قرار است 11 فروردین 94 برگزار شود. حتی گفته می شود نکو بعد از این بازی، در صورت ادامه همکاری کی روش با فدراسیون فوتبال ، دستیار او در تیم ملی خواهد شد.

به نظر می رسد تمام این بحث ها در مورد کاپیتان تیم ملی شایعه است. او قطعا در دیداری از بازی های ملی خداحافظی می کند که در ایران برگزار شود. جواد نکونام ترجیح می دهد تا در خاک ایران از تیم ملی خداحافظی کند و نه در غریبی ورزشگاه شهر استکهلم. از طرفی او حالا حالاها دستیار کی روش هم نخواهد شد. نکونام ابتدای این فصل ، قراردادی دو ساله با اوساسونا امضا کرد. بر همین اساس فصل آینده را هم برای اوساسونا به میدان خواهد رفت. او در پایان فصل 2016- 2015 ، یعنی تابستان 95 و پس از پایان قرارداد با اوساسونا می تاواند در مورد آینده ورزشی اش تصمیم بگیرد. تصمیمی که جزئیات آن هنوز مشخص نشده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد