تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پولادی تا مشخص نشدن وضعیت خدمت سربازی اش، به تیم ملی ایران دعوت نمی شود.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com" و به نقل از فارس، تیم ملی ایران تا 3 هفته دیگر و در زمان تعطیلات عید نوروز برای برپایی اردویی تدارکاتی و برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های ملی شیلی و اتریش در حالی راهی اتریش و سوئد خواهد شد که برای این سفر طبق آخرین اخبار هیچ اقدامی به منظور همراهی بازیکنانی که با مشکل خدمت سربازی مواجه هستند از جمله مهرداد پولادی و سروش رفیعی که در جام ملت‌های آسیا نیز تیم ملی را همراهی می‌کردند، صورت نگرفته است.

بر همین اساس از تیم ملی و فدراسیون فوتبال خبر رسیده علاوه بر اینکه پولادی تیم ملی را در اردوی نوروزی اروپایی همراهی نمی‌کند، این بازیکن تا مشخص نشدن تکلیف خدمت سربازی‌اش حتی برای همراهی این تیم در مقدماتی جام ملت‌های آسیا و مقدماتی جام جهانی در سال آینده دیگر به تیم ملی دعوت نخواهد شد.

البته علاوه بر مشکل پیش آمده برای پولادی، حرکت غیرحرفه‌ای این بازیکن در جام ملت‌های آسیا 2015 در دیدار یک چهارم نهایی مقابل عراق و اخراج از زمین مسابقه که موجبات حذف تیم ملی را فراهم آورد، مزید بر علت شده تا کادرفنی تیم ملی فعلا نظر مثبتی روی مهرداد پولادی نداشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد