تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" ، کفاشیان در حاشیه مراسم نامگذاری ساختمان آکادمی تیم‌های ملی به نام شهید رضایی مجد گفت: امیدوارم به برکت شهدای عزیز کشورمان پیشرفت فوتبال کشورمان حاصل شود.پیشکسوتان هم امروز اینجا جمع شدند تا با شهدای عزیزمان آشنا شوند و این یک موضوع خوب برای ما است.



وی درباره اعطای میزبانی جام ملت‌های آسیا در سال 2019 به کشور امارات خاطرنشان کرد: ما برای این انتخابات به جلسه رفتیم و حتی لابی هم کردیم اما لابی اماراتی‌ها از ما قوی‌تر بود. به هر حال برای کنفدراسیون فوتبال آسیا مسائل مالی مهم است که امارات توانست همه ابزار لازم را مهیا کند و با این کار نظرات مسئولان AFC را جلب کرد و امیدوارم که ما هم با شناخت نقاط ضعفمان بتوانیم این ضعف‌ها را پوشش دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص وضعیت تیم المپیک در راه آماده‌سازی است ادامه داد: ما به دنبال المپیکی شدن تیم امید هستیم و اولویت‌ ما هم این تیم است و کی‌روش موظف است که با تیم امید همکاری کند و باید به این تیم کمک کند به هر حال کی‌روش اگر حرفی زده برای دفاع از بازیکنانش بوده و آنها را می‌خواهد اما به هر حال همه بازیکنان تیم امید باید در اختیار این تیم باشد.

کفاشیان در خصوص برگزار شدن اردوی اتریش هم گفت: اردوی اتریش برگزار می‌شود اما پول آن هنوز جور نشده و می‌خواهیم از کی‌روش پول قرض بگیریم تا این اردو برگزار شود!

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد