تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش در مورد اتفاقات اخیر تیم امید گفتگویی انجام داد:




به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، او ابتدا از خبرنگاران تشکر کرد و گفت: انتخاب نفرات بر اساس بازی های جام ملت های آسیا و مشاهداتمان از لیگ بوده است.

جام جهانی از 2015 آغاز می شود
طبق برنامه دو بازی با شیلی و سوئد بسیار مهم است چون تنها فرصت برای ما تا قبل از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی همین بازی های تدارکاتی است. جام جهانی روسیه 2018 برای تیم ملی از 2015 آغاز می شود و این آخرین فرصت ماست تا مشاهدات خود را انجام و بازی های دوستانه انجام دهیم. چون پس از آن تیم ها درگیر لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا می شوند و دیگر فرصتی برای شناخت نیست و باید در همین اردو به جمع بندی نهایی برسیم.

در جهان اولویت با تیم ملی بزرگسالان است
اعتقاد حرفه‌ای من است که به این بازیکنان احتیاج دارم. در سراسر جهان اولویت ها با تیم ملی بزرگسالان است.

نائب رئیسی کفاشیان در آسیا به فوتبال ایران اعتبار داد
در چند سال گذشته هیچ گاه این فرصت را نداشتیم که با تیم‌هایی در حد استاندارد های شیلی و سوئد بازی کنیم. آنها حاضر شدند بدون هزینه با ما بازی کنند چون در ۴ سال گذشته اعتبار خوبی برای فوتبال ایران به دست آمده است. البته کفاشیان هم نایب رئیس فوتبال آسیا شد و این هم اعتبار دیگری برای فوتبال ایران است.

برای دفاع از آبروی ایران به جهانبخش و آزمون نیاز دارم
او در مورد وضعیت جهانبخش و آزمون گفت: اعتقاد حرفه‌ای من است که به این بازیکنان احتیاج دارم. در سراسر جهان اولویت ها با تیم ملی بزرگسالان است. این بازیکنان را برای دفاع از آبروی تیم ملی نیاز دارم. در این مورد از قبل هم با کاشانی و خاکپور صحبت شده بود.

به جای بازی با ایتالیا چمن هایتان را درست کنید
وی در مورد لغو دیدار با ایتالیا گفت: باید با دقت عمل کافی در مورد یکسری مسایل صحبت کرد. نمی توان در مورد لغو یک مساله صحبت کرد وقتی اصلا هماهنگ شده نبود. شاید شما آرزو داشته باشید که تعطیلات را به جزایر مدیترانه بروید اما وقتی پولی ندارید نمی‌توان گفت که این سفر کنسل شده است. صحبت در مورد ایتالیا هم همین طور است و نمی‌توان گفت لغو شده وقتی اصلا هماهنگ نشده بود. نمی توان یک میلیون دلار برای ۹۰ دقیقه بازی با ایتالیا هزینه کنیم و هیچ دستاوردی هم نداشته باشد. مگر بازی با برزیل که ۳ بر صفر باختید چه دستاوردی داشت جز اینکه بازیکنان عصبی شدند و به اعتماد به نفس شان ضربه خورد؟!این نظر من است. به جای پرداخت یک و نیم میلیون دلار برای بازی با ایتالیا بهتر است پانصد هزار دلار صرف بازی با دو تیم خوب کرده و بقیه آن را صرف زیر ساخت ها و توسعه فوتبال ایران کنیم.

قهرمانی جهان تجربه زیادی برای من نیست
او در مورد جلسه با اسدی دبیر کل فدارسیون فوتبال، گفت: جلسه ای داریم که می‌توانند در این مورد نظر بدهند. من تجربه ای ندارم و فقط ۳۳ سال تجربه دارم.قهرمان جهان و اروپا شده ام و این تجربه زیادی نیست.

آقای کاشانی، 40 روز استراحت کردم
آقای کاشانی دغده شمردن روزهای استراحت من را دارد و همینجا می گویم بله، من 40 روز استراحت کردم.

در جلسه با اسدی شوکه شدم
مطمئناً افراد بسیار تحصیلکرده نظرات شایسته‌تری دارند. باید بگویم یک جلسه با آقای اسدی نبود بلکه دو جلسه بود. البته نمی‌خواهم در مورد این مسئله که چقدر آن جلسه ناامیدکننده بود صحبت کنم. سه یا چهار روز پیش با کفاشیان و اسدی جلسه داشتم. مقصود و منظور از جلسه با کفاشیان صحبت درباره تیم ملی بود و اینکه اسدی دبیرکل جدید هم معرفی شود اما من در طول آن جلسه از صحبت‌هایی که شنیدم شوکه شدم. این صحبت‌ها از طرف آقای دبیرکل بود اما با احترام به همه و به عنوان سرمربی تیم ملی باید بگویم که هیچگاه دلیل نمی‌شود من با هر صحبت و هر جلسه‌ای موافق باشم. تصمیم گرفتم مدت زمانی در مورد مطالبی که مطرح شد، فکر کنم، آن جلسه شفاف بود و در صحبت‌های ما تفاوت‌های اساسی و پایه‌ای وجود داشت.

نمی توانم به استانداردهای اسدی برسم
تا آنجا که دبیرکل جدید شخص من و کاری که انجام دادم را قبول نداشت و حتی این حرف را زد که من نمی‌توانم به استانداردهای شخصی او برسم. دبیرکل علامت سوالی در مقابل کار من و همکاران من گذاشت، با آنکه صادقانه گفت من باعث شادی مردم ایران شدم، اما باز هم نمی‌توانم به حداقل‌ استانداردهای او برسم.

اسدی جزو 12 درصد مخافان من است
ایشان در صحبت‌هایشان خیلی شفاف بودند و نمی‌دانم به نمایندگی از فدراسیون یا هیات رئیسه یا جای دیگر صحبت می‌کردند اما از ما رضایت نداشتند با این حال اعلام کردند که شاید الان احمقانه و غیرمنطقی باشد که بخواهیم شما را عوض کنیم و طوری القا می‌شد که باید در حالت آماده‌باش باشیم. برای این اتفاق و اینطور به نظر می‌رسید که دبیرکل جدید و افرادی که او نماینده آنهاست جز با آن 12 درصدی هستند که در برنامه نود از کار من رضایت نداشتند. درست برعکس 88 درصدی که از من در این چند سال راضی بودند.

گفتم من را اخراج کنند
دبیرکل اعتقاد داشت، در بُعد نتایج من نتوانسته‌ام کاری انجام دهم و این نتایج هیچ تفاوتی با مربیان دیگر نداشته است. او تأکید داشت با حضور من اتفاقی نیفتاده و کاری انجام نشده است. ضمن اینکه در ارتباط با مربیان و آموزش آنها هم کاری انجام نداده‌ام. دبیرکل در صحبت‌هایش همواره اشاره به ما می‌کرد که نمی‌دانم این ما دقیقاً چه افرادی هستند! او نمی‌گفت من بلکه می‌گفت ما. این مسئله بسیار ناراحت‌کننده است، چرا که گفت ما می‌توانستیم به جای من و کادرم مربی دیگری را بیاوریم و من فکر می‌کنم این اشاره به ما در واقع اشاره به افراد تحصیلکرده سطح بالاست. نمی‌دانم این نظر هیئت رئیسه یا فدراسیون بود که مطرح شد یا نه. به همین منظور سعی کردم چند روزی افکارم را جمع کنم و در نهایت درخواست جلسه دیگری داشتم که روز گذشته به مدت 5 ساعت برگزار شد. من نه عصبی هستم و نه ناراحت و دیروز هم با کمال آرامش فقط درخواست کمک کردم که اگر ایشان به صحبت‌هایش اعتقاد دارد بیاید و من را اخراج کند چون هم شخص من و هم بازیکنان و هم هواداران استحقاق این را داریم که همانطور که در صلح آمدیم در صلح هم برویم و به همین دلیل گفتم من را اخراج کنند.

به من و همکارانم توهین شده
همانطور که می‌دانید و ایشان هم می‌دانند در 4 سال گذشته مشکلات عدیده‌ای داشتیم. حقوق‌ها را به موقع نگرفتیم و پاداشی هم در کار نبود بنابراین به جایی که دبیرکل از ما هم تشکر کند به ما توهین کرد اما به جای توهین باید از ما تقدیر و تشکر می‌شد. او نباید می گفت نتایج من قابل قبول نیست و کاری که شده نارضایتی همگان را به همراه داشته است بنابراین به شخص من و همکارانم در کادر فنی توهین شده.

به خانواده های ما توهین شد
از کفاشیان می‌خواهم تا احترام دو طرف حتی المقدور حفظ شود. چون در شرایط فعلی کار کردن مقدور نیست. در واقع باید شرایطی پیش بیاید که این مسائل به پایان برسد چون دیگر کار کردن با این شکل مشکل شده است. اگر هدف او این بود که ما را زیر سوال ببرند و ما را شور و اشتیاق خالی کنند باید به وی تبریک بگویم چون او کار خود را به خوبی انجام داد. شخص ایشان یا آنهایی که او نمایندشان است باید بدانند که کارشان را به خوبی انجام دادند چون به شخص من و کادرم توهین شد. ما با از خودگذشتگی و فداکاری و بدون اینکه هیچ پولی بر سر سفره خانواده‌مان ببریم زحمت کشیدیم اما او به خانواده‌های ما توهین کرد.

دبیرکل به خانواده ما توهین کرد
او به ما گفت که باعث شور و شعف و خوشحالی مردم شدید اما این برای شخص من کافی نیست. در نتیجه وقتی با شخصی کار می‌کنم که برای احساسات مردم اهمیتی قائل نیست به نظر می‌رسد که دیدگاه‌های ما هم یکی نیست. 33 سال تجربه بین‌المللی فوتبال دارم که 4 سال آن در ایران بوده است. به تمام نقطه‌نظرات احترام می‌گذارم و شخصی هستم که در طول زندگی سعی کردم با تمام انتقادات زندگی کنم. من در جایگاهی نیستم که راجع به فدراسیون کنونی یا گذشته یا آینده صحبت کنم. دلیلی که دوباره به ایران برگشتم به خاطر کفاشیان، بازیکنان و هواداران خوب تیم ملی و کارهایی که این کشور برای من انجام داد بود اما وقتی دبیرکل فدراسیون چنین صحبتی را انجام می‌دهد یعنی توهین به من و کادر فنی من و با توجه به اینکه غالبا ما در این چند سال حقوق خود را نگرفتیم اما به کار ادامه دادیم و من توانستم همه بازیکنان و کادرم را به کار خوب وادارم و به آنها انگیزه دهم تا باعث سربلندی ایران شوند، این صحبت‌ها درست نبود. وقتی دبیرکل به خانواده ما توهین می‌کند و می‌گوید راضی‌کننده نبوده‌اید و در حد استانداردها نیز نبوده‌اید نمی‌شود دیگر به کار ادامه داد و در واقع ادامه کار بسیار دشوار می‌شود.

تفاوت های من و برانکو را گفتند
کی‌روش با سوال از خبرنگاران در خصوص اینکه آیا طبق قراردادم نباید همه چیز را با کفاشیان در میان بگذارم و رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص آنها به اظهارنظر نهایی بپردازد ادامه داد: چطور می‌توان با مردی کار کنید که ارقام زمان برانکو را جلوی من آورده و با زمان من مقایسه می‌کند تا ثابت کند ضعیف کار کردم در حالی که این ما بودیم که 10 ماه پول نگرفتیم ضمن اینکه در آن اعداد و ارقام هم ننوشته شده بود که چند بازی تدارکاتی در زمان من و در زمان تیم برانکو به ثبت رسیده است. همچنین در آن ننوشته شده بود که بازیکنانی مثل دایی، باقری، مهدوی‌کیا، کریمی همگی در لیگ‌های اروپایی بازی می‌کردند.

یک بار برای همیشه این بازی را تمام می کنیم
آیا فکر می‌کنید من احتیاج دارم چنین شمشیری هر روز در فدراسیون مقابلم باشد و روز بعد هم می‌گویند می‌خواهند بازیکنانم را برای یک تورنمنت نه چندان مهم از ما جدا کنند. آیا من احمق هستم؟! با دبیرکل یا افرادی که او نماینده آنها است می‌گویم بیایند و کار را تمام کنند چون شخص بنده استحقاق آن را دارم که یکبار برای همیشه چنین مسائل و صحبت‌هایی را به اتمام برسانم.من و فوتبال ایران این استحقاق را داریم که یک بار برای همیشه این بازی را تمام کنیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد