تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش پس از جلسه با کفاشیان ، درخواست جدایی از تیم ملی بعد از دو بازی با تیمهای اروپایی رو داد.



به گزارش "تک گل www.takgoal.com"، در شرایطی که ملی پوشان فوتبال ایران از ساعت 9 امشب خود را برای سفر به اروپا خود را به تیم ملی معرفی خواهند کرد سرمربی پرتغالی محبوب تیم ملی ممکن است دیگر به ایران باز نگردد که این اتفاق به منزله به نتیجه نرسیدن فشارهایی است که همواره پس از حضور این مربی برای قطع همکاری با وی وجود داشته است.

کی روش که پس از جام جهانی قرارداد 4 ساله ای با تیم ملی ایران امضا کرد که در آن بعد از جام ملت های آسیا فرصت تجدیدنظر وجود داشت، پس از جلسه ای که امروز با رئیس فدراسیون برگزار کرد، به این نتیجه رسید که ادامه همکاری اش با فدراسیون فوتبال مقدور نیست. با این وصف تیم ملی فوتبال ایران پس از دو مسابقه بزرگ دوستانه پیش رو و در شرایطی که رقابت دشوار مقدماتی جام جهانی 2018 را پیش رو دارد، ممکن است دچار از هم گسیختگی بی سابقه ای شود که حضور کی روش همواره مانع از آن می شد. باید توجه داشته باشیم که به روال همیشه کار انتخاب یک سرمربی برای فوتبال ملی با توجه به سلایق گوناگون، مشکلات مالی و ناظران مختلف و البته فشارهای بیرون کاری بسیار طولانی است که البته کفاشیان اعلام کرده باید از همین امروز به دنبال جانشین کی روش بود.

سرمربی تیم ملی که در مدت 4 ساله همکاری خود با فوتبال ایران، دستاوردهای قابل توجهی در اذهان عمومی داشته است حالا درشرایطی اقدام به قطع همکاری خواهد کرد که مشخص نیست این جدایی استعفاست یا وی با تکیه بر قرارداد سفت و محکمش می تواند علیه فوتبال ایران ادعای خسارت کند. کی روش امروز با کلماتی مهربانانه از مردم عذرخواهی کرده و همچنین کفاشیان را رئیسی عنوان کرده که حاضر است به خاطر او دو بازی روی نیمکت بنشیند.

کی روش که در مصاحبه امروز بدون اشاره به نام وزارت ورزش مسوولیت جدایی خود را متوجه این نهاد بالادستی کرده است، شاید کورسوی امیدی به نظرات مردم داشته باشد. دو بازی خوب با ملی پوشان مقابل شیلی و سوئد او را در موقعیتی قرار خواهد داد که هر سرمربی دیگری به دشواری بتواند جای وی را بگیرد که در این صورت سنگینی مسوولیت وزارت ورزش بیش از این ها خواهد شد.

سوال اینجاست که آیا کناره گیری کی روش قطعی است یا این تصمیم ممکن است با اتفاقات دو هفته آینده تغییر کند؟

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد