تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش "تک گل www.takgoal.com" حسین هدایتی،در صحفه اینستاگرام خود نوشت:

من نمی‌دانم کفاشیان چه گفته اما کمک‌های بنده به پرسپولیس ربطی به فدراسیون فوتبال ندارد که من از او بخواهم پس بگیرم اما اگر منظور شما و یا کفاشیان کمک‌هایم به تیم‌های ملی باشد پاسخ من این است که کمک‌های بنده از جمله پاداش‌ها بلاعوض بوده و به عشق مردم و علاقه‌مندان به فوتبال و تیم‌های ملی این پاداش‌ها را پرداخت کردم. فقط یک مورد فدراسیون از من مبلغی را از همان ابتدا قرض‌الحسنه دریافت نمود که تا 2 ماه بعد برگردانند و مدارک آن را هم به من دادند اما مدتی است که از این زمان گذشته اما من حتی یک تماس هم نداشته‌ام چون وضعیت مالی فدراسیون فوتبال را درک می‌کنم و نگرانی هم ندارم چنانکه باز هم نیاز باشد در خدمت خواهم بود. متأسفانه فیفا هنوز حقوق متعلق به حضور تیم ملی در جام جهانی را به دلیل تحریم‌ها نپرداخته است.

در مورد حضور رقیب هم هیچ نگرانی و ناامیدی نیست. ما از رقابت سالم استقبال می‌کنیم و شرکت استیل‌آذین ایرانیان با قدرت در مزایده سوم پس از شنیدن شرایط جدید توسط سازمان خصوصی‌سازی شرکت خواهد کرد. با نگاه مثبت نظام به بخش خصوصی و رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری فکر نمی‌کنم شرکت‌های خصولتی وارد این عرصه شوند امیدوارم در اموری که قصد واگذاری دارند اولویت با اهالی همان حوزه که صاحب تجربه و علاقه‌مند و از نظر مالی توانمند می‌باشد قرار بگیرد حتی ای کاش به نظر مردم و علاقه‌مندان همان حوزه هم توجه شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد