تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

برد تيم ملي برابر شيلي بهترين پيروزي ملي پوشان برابر حريفان غير از تيم هاي آسيايي در بازي هاي خارج از خانه بود.



تیم ملی ایران برای اولین بار برابر یک تیم غیر آسیایی در خارج از کشور با اختلاف دو گل پیروز شد. این پیروزی دوازدهمین برد تیم ملی برابر تیمی هایی از قاره آمریکا و اروپا خارج از ایران است.

تیم ملی ایران در سال در مسابقات المپیک 1972 مونیخ برزیل را با یک گل شکست داد و در سال 1976 کوبا را در المپیک مونترال با همان یک گل برد. ایران با همین نتیجه در سال 1997 کانادا را در بازی دوستانه در مونترال شکست داد. در بازی تاریخی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 هم ملی پوشان با نتیجه 2بر یک پیروز شدند که حمید استیلی و مهدوی کیا گل زدند. در سال 2000 تیم ملی در یک تورنمنت چهارجانبه از سد اکوادور گذشت و در سال 2001 در براتیسلوا و در بازی دوستانه اسلواکی را شکست داد که این بازی 7 گل داشت و در نهایت ایران با نتیجه 4 بر 3 پیروز شد. در سال 2001 ونزوئلا را در جام ال جی کازابلانکا با یک گل شکست داد. در سال 2002تیم ملی با همین نتیجه یک بر صفر اوکراین را در کیف برد. در سال 2003 دانمارک را در تورنمتی چهارجانبه باز هم با یک گل شکست داد. در سال 2009 هم تیم ملی بوسنی را با اختلاف یک گل با نتیجه سه بر دو شکست داد. در سال 2011 هم روسیه را در امارات با نتیجه یک بر صفر برد.

بعد از این بازی ها ایران توانست دیشب با مربی گری کی روش با اختلاف دو گل تیم قدرتمند شیلی را شکست بدهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد