تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تاج (رییس سازمان لیگ) ادعا می‌کند مشکلات کی‌روش برطرف شدن است و او حالا دیگر مشکلی برای کار کردن با تیم‌ملی ندارد.



مهدی تاج به "تک گل" گفت که فدراسیون فوتبال نمی‌تواند تا فرصت کم باقی‌مانده تا انتخابی جام‌جهانی مربی خارجی هم‌ردیف کی‌روش پیدا کند.

دلیل این‌که کی‌روش نمی‌خواهد در فوتبال ایران بماند و می‌گوید مشکلاتی دارد، چیست؟
من نظر شخصی‌ام را می‌گویم و این را با صراحت اعلام می‌کنم که نظرم روی آقای کی‌روش مثبت است. برای حرفم دلیل هم دارم و این‌طور نیست که در مورد من بگویند کسی هستم که از کی‌روش حمایت می‌کنم یا مثلا موافق فلسفه کی‌روشیسم هستم.

دلیل حمایت شما از کی‌روش چیست؟
ما اگر الان بخواهیم سرمربی تیم‌ملی را انتخاب کنیم، از نظر من نمی‌توانیم جایگزین مناسبی از خارج از کشور برای ایشان پیدا کنیم و به همین دلیل من فکر می‌کنم نباید او را از دست بدهیم.

مگر حالا حتما قرار است مربی خارجی جایگزین کی‌روش شود؟
بله، گفته‌اند که مربی خارجی جایگزین آقای کی‌روش می‌شود. حالا اگر قرار بود مربی ایرانی جایگزین او شود می‌شد در مورد او فکر کرد ولی وقتی می‌گویند می‌خواهیم مربی خارجی بیاوریم از نظر من این مساله الان عملیاتی نیست.

به خاطر فرصت کم باقیمانده تا انتخابی جام‌جهانی شما حضور مربی خارجی را صلاح نمی‌دانید؟
بله، ما الان یک ماه و نیم دیگر در بازی‌های انتخابی جام‌جهانی باید به میدان برویم. در ثانی مگر شما می‌توانید یک مربی مثل کی‌روش را در شرایط فعلی به فوتبال ایران بیاورید.

ولی خیلی‌ها می‌گویند که تیم‌ملی از نظر نتیجه‌گیری خوب عمل نکرده است؟
من این مساله را قبول ندارم. تیم‌ملی خوب فوتبال بازی می‌کند و روند آن روبه‌جلو است. این حرف من را بیشتر کارشناسان اهل فن هم تایید می‌کنند. این‌طور نیست که شما نتایج را بگذارید جلوی هم و مقایسه کنید. کی‌روش بازی‌هایش زیبا و روبه‌جلو است، بازیکنان دوستش دارند و خودش برای بازیکنان تلاش می‌کند تا حقوق آنها را بگیرد. من به این دلایل اعتقاد دارم که کی‌روش باید در فوتبال ایران بماند.

دقیقا مشکل کی‌روش چیست و او از چه چیزی ناراحت است؟
الان که من پیش شما هستم با اطمینان می‌گویم که کی‌روش ناراحت نیست. این چیزی که می‌گویم درست است و شک نکنید که الان کی‌روش دیگر ناراحت نیست.

چه قولی به او داده‌اند که ناراحتی‌اش برطرف شده است؟
بالاخره ایشان یک مطالباتی داشت که قول برطرف شدن آنها داده شده است و به همین دلیل من می‌گویم الان دیگر ناراحت نیست.

خیلی‌ها می‌گویند در مجمعی که قرار است اسفندماه برگزار شود، به‌احتمال زیاد محمود اسلامیان رئیس فدراسیون فوتبال می‌شود. این موضوع را تایید می‌کنید؟
اصلا چنین چیزی نیست آقای اسلامیان دوست 30 ساله من است و ما با هم کارکرده‌ایم. آقای اسلامیان برای ریاست به فدراسیون نیامده و از او خواسته شده که این مسوولیت را قبول کرده است.

ایشان نماینده وزارت ورزش در فدراسیون هستند؟
نه ایشان نماینده وزارت ورزش نیست و حتی برای بهبود روابط آنها هم باید تلاش کرد.

یعنی حتی صحبتی هم از ریاست آقای اسلامیان در فدراسیون فوتبال نشده است؟
نه ایشان دنبال این موضوع نیست. هرچند من صلاحیت ایشان را برای ریاست بر فدراسیون فوتبال خوب می‌بینم. نه ایشان مدیرعامل صندوق بازنشستگی هستند. البته این‌که گفتم ایشان صلاحیت دارند نباید  باعث حاشیه‌سازی برای من بشود چون می‌دانم بعضی وقت‌ها از حرف‌های ما برداشت‌های بدی می‌شود. فقط این را می‌گویم که ایشان ابدا به دنبال ریاست در فدراسیون فوتبال نیست و با درخواست به فدراسیون فوتبال آمده است.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد