تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

به گزارش تک گل ، طبق برنامه سرمربی تیم ملی ایران، این تیم در هفته اول مقدماتی جام جهانی 2018 که استراحت دارد در استانبول یک دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد.



فدراسیون فوتبال ازبکستان که از قبل از جام ملت‌های آسیا به دنبال دیدار تدارکاتی با تیم ملی ایران بود در آخرین پیشنهاد خود در نامه‌ای رسمی به فدراسیون ایران اعلام کردند که حاضر هستند در تاریخ 21 مهرماه امسال در تاشکند برای انجام دیداری تداکاتی میزبان کشورمان باشند از سوی دیگر فدراسیون ایران نیز به دنبال آن است تا قبل از دیدار تیم‌های ملی ایران و ترکمنستان که در تاریخ 26 خرداد برگزار می‌شود، در یک دیدار دیگر در تاریخ 21 خرداد نیز به خاطر آشنایی با شرایط بازی ترکمن‌ها یک دیدار دیگر با ازبکستان برگزار کند.

بر همین اساس و پس از پیشنهاد فدراسیون ایران برای برگزاری با ازبکستان در تاریخ 21 خردادماه، فدراسیون کشورمان طبق برنامه‌های کی‌روش قصد دارد این دیدار را در استانبول برگزار کند و بر اساس همین برنامه به ازبک‌ها پیشنهاد برگزاری مسابقه دوستانه دو کشور در استانبول ترکیه داده شده است.

در هر صورت فدراسیون ایران برای برگزاری این دیدار در انتظار پاسخ ازبکستان است و در صورتی که پاسخ ازبکستان مثبت باشد این دیدار در تاریخ 21 خرداد در استانبول ترکیه برگزار خواهد شد.

این برنامه بر اساس پرواز تیم ملی به عشق‌آباد درنظر گرفته شده است و به دلیل اینکه پرواز ملی‌پوشان از استانبول خواهد بود، کی‌روش این دیدار را در ترکیه درنظر گرفته است.

البته تیم ملی ازبکستان نیز که مانند ایران در هفته اول رقابت‌ها استراحت دارد در هفته دوم رقابت‌ها در خارج از خانه به مصاف کره‌شمالی می‌رود و در صورتی که برنامه پروازی این تیم نیز مانند ایران باشد، این مسابقه به طور قطع برگزار خواهد شد.

در هر صورت تمام این برنامه‌ها زمانی محقق خواهد شد که کی‌روش همچنان در تیم ملی ماندگار باشد تا برنامه‌های وی برای فوتبال ایران محقق شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد