تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

جواد نکونام از این به بعد به عنوان دستیار کی‌روش در تیم‌ملی به فعالیتش ادامه دهد.



به گزارش "تک گل"، نکونام که هنوز مدت زیادی از خداحافظی‌اش از بازی های ملی نگذشته به خاطر رابطه نزدیکی که با کارلوس کی‌روش دارد، خیلی سریع به کادرفنی این تیم اضافه شده. اتفاقی که پیش از این هم خیلی ها آن را پیش‌بینی می‌ کردند.

اما به نظر می‌ رسد یک مانع بزرگ سر راه نکونام قرار دارد، آن هم حضورش در تیم اوساسونا است چراکه طبیعتا منطقی نیست که نکونام در اوساسونا فوتبال بازی کند و در تیم‌ملی مربیگری. پیش از این نمونه هایی وجود داشته که یک بازیکن در یک باشگاه هم بازیکن و هم مربی بوده. اما هرگز اتفاق نیفتاده که یک نفر در یک تیم بازی کند و در تیمی دیگر مربیگری.

بی تردید باشگاه اوساسونا حاضر نمی‌ شود که جواد نکونام را حتی در تاریخ های فیفادی در اختیار تیم‌ملی قرار بدهد. چراکه او دیگر در تیم‌ملی بازی نخواهد کرد. قرارداد نکونام با اوساسونا دوساله است اما به نظر می‌ رسد با توجه به سمت جدیدش مجبور شود در پایان فصل کفش هایش را بیاویزد و برای همیشه از دنیای بازیگری خداحافظی کند. اتفاقی که هنوز تایید نشده اما احتمال دارد در روزهای آینده جواد نکونام این تصمیم را رسانه ای کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد