تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ملی کنیا حاضر به انجام بازی دوستانه با ایران، در تاریخ 18 تا 21 خردادماه 94 نشد.



تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار تدارکاتی در خردادماه سال جاری در تهران نامه‌ای رسمی را برای فدراسیون فوتبال کنیا ارسال کرد.

بر همین اساس تیم ملی ایران برای برگزاری این دیدار در تاریخ 18 تا 21 خرداد ماه سال جاری پیشنهاد خود را ارائه کرده و حتی در این نامه رسمی، فدراسیون ایران عنوان کرده حاضر است برای برگزاری این دیدار هزینه‌های اقامت و رفت و برگشت این تیم را متقبل شود.

از سوی دیگر فدراسیون کنیا در واکنش به این درخواست اعلام کرده است که در همان تاریخ تیم ملی کنیا باید در مقدماتی جام ملت‌های آفریقای 2017 به میدان برود و در این تاریخ امکان برگزاری مسابقه بین دو تیم وجود ندارد.

یک مقام آگاه در فدراسیون کنیا در این مورد به سایت گل گفت: حاضر هستیم تیم زیر 23 سال خود را برای برگزاری این دیدار به تهران بفرستیم و یا برگزاری این بازی به تعویق بیافتد.

با توجه به اینکه قرار است تیم ملی در تاریخ فوق در استانبول ترکیه اردویی تدارکاتی را برگزار کند، به نظر می‌رسد این درخواست برای گذشته بوده باشد و با آگاهی نسبت به لغو این دیدار در تهران، کی‌روش و مسئولان فدراسیون ایران، برگزاری اردو در استانبول را برنامه‌ریزی کرده‌اند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد