تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 بازیکنان تیم ملی از دقایقی پیش وارد زمین چمن ورزشگاه شهید دستگردی شدند تا اولین تمرین خود در اردوی ملی را انجام بدهند.



به گزارش "تک گل"، در این جلسه تمرینی همراهی بازیکنان هم تیمی با یکدیگر جلب نظر می کرد به طوری که بازیکنان تیم ملی در گروه های چند نفره (تراکتوری ها، ملوانی ها، استقلالی ها و ...) با هم وارد رختکن شدند.

* آندرانیک تیموریان و خسرو حیدری هم تیمی های سابق استقلال در کنار هم وارد زمین دستگردی شدند تا اولین تمرین تیم ملی در مینی کمپ آخر اردیبهشت را آغاز کنند.

* احسان حاج صفی اولین بازیکنی بود که وارد زمین شد.

* کادرپزشکی زودتر از سایرین در زمین حاضر شد و مکمل ها و لوازم پزشکی را آماده تمرین کرد.

*مارکار آقاجانیان و اوسیانو کروز و سایر اعضای کادرفنی 40 دقیقه زودتر از دیگران در زمین حضور داشتند تا وسایل مورد نیاز برای تمرین امروز را طبق برنامه در زمین بچینند.

* حسین ماهینی که در اردوهای قبلی به دلیل مشکل سربازی حضور نداشته، در مینی کمپ حاضر شد و با حاضرین به گفت و گو نشست. همچنین سروش رفیعی ستاره سرباز فوتبال نیز در این اردو حاضر است.

* کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی به محض دیدن ملی‌پوشان سرباز به آنها سلام نظامی داد و با سروش رفیعی و حسین ماهینی خوش و بش گرمی کرد.

* محسن فروزان دروازه‌بان تیم‌ملی هم از کسانی بود که در ابتدای تمرین با سرمربی تیم‌ملی لحظاتی کوتاه گفت‌وگو کرد.

* در حالی که بازیکنان تیم استقلال در مینی کمپ حاضرند، هاشم بیک‌زاده در جمع ملی‌پوشان حضور ندارد تا مشخص شود غیبت او در بازی پرسپولیس بی ارتباط با مصدومیتش نبوده است.

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

تمرین تیم ملی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد