تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

گوچی مهاجم گلزن ایران معتقدست که نکونام هنوز می توانست برای تیم ملی بازی کند.



به گزارش "تک گل" ، رضا قوچان‌نژاد در کنفرانس مطبوعاتی عصر امروز در خصوص شرایط اردوی تیم ملی اظهار داشت: ما اردوهای خوبی را برگزار کردیم و چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه شدند که عملکرد خوبی را از خود تا کنون به نمایش گذاشتند درحال حاضر بدن‌هایمان را آماده می‌کنیم و امیدوارم که بتوانیم به شرایط نرمال برسیم.

وی درخصوص این که در تیم‌های عربی بازی می‌کرده در حالی که انتظار می‌رود چنین بازیکنانی در تیم‌های اروپایی به میدان بروند گفت: به هر حال ما هر کاری می‌کنیم مردم نظری در این مورد دارند هر چند که نظر آنها قابل احترام است اما من سال گذشته سال خوبی را پست سر گذاشتم و تجربه فوتبال بازی کردن در آسیا برایم خوب بود که به تجربه‌های گذشته‌ام اضافه شد فصل آینده به اروپا باز می‌گردم زیرا با باشگاه چارلتون انگلیسی قرارداد دارم.

وی ادامه داد: بازی کردن در تیم‌های آسیایی و اروپایی تفاوتی ندارد همیشه سعی و تلاش خود را می‌کنم که بتوانم فوتبال خوبی را ارایه بدهم و در هر جایی که بازی کنم مثمر ثمر باشم.

مهاجم تیم ملی در خصوص تفاوت کشورهای کویت و قطر گفت: تجربه هر دو کشور برایم خوب بود اما فوتبال قطر با فوتبال کویت قابل مقایسه نیست زیرا قطر فقط اسمش قطر است وگرنه امکانات و سطح کشورهای اروپایی چون بلژیک و هلند را دارد و کمتر از آنها نیست از نظر امکانات راضی هستم و همانطور که می‌دانید تعداد زیادی از بازیکنان اروپایی به قطر آمدند.

قوچان‌نژاد درمورد حضور جواد نکونام به عنوان مربی در کنار کی‌روش گفت: شخصا دلم برای جواد نکونام تنگ شده است ما به حضور او عادت کرده‌ بودیم نظرم این بود که هنوز هم جواد می‌تواند بازی کند و به خود او هم گفتم تا وقتی که بازیکن می‌تواند به میدان برود باید این کار را انجام بدهد اما به هر حال او تصمیمش را گرفت و باید هم به او احترام بگذاریم امیدوارم در آینده بتوانم در کنار کی‌روش حاضر شود زیرا این بسیار حائز اهمیت است و می‌تواند بهترین تجربه را در کنار کی‌روش داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد