تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

پولادی که یکی از بهترین بازیکنان تیم ایران در جام جهانی بود، مدتیست که با مشکل سربازی روبرو است و نمی تواند تیم ملی را همراهی کند.



به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مدافع چپ تیم ملی قرار بود بعد از جام ملت‌ها به ایران بازگردد تا مشکلات سربازی‌اش را برطرف کند او به قطر رفت تا به تعهد باشگاهی‌اش عمل کند. همین مساله در ادامه باعث شد تا از تیم ملی دور بماند و حتی طی چند روز گذشته شایعات زیادی در مورد دخالت اینترپل برای بازگرداندن مهرداد پولادی به گوش برسد.

علی کفاشیان در آخرین مصاحبه‌اش درباره آخرین وضعیت مهرداد پولادی اینطور توضیح داده است: مساله پولادی ربطی به اینترپل ندارد. به نفع پولادی است که به ایران بازگردد و مشکل سربازی‌اش را حل کند. حیف است که او به این اندازه زحمت کشیده است. برای احترام به خود، ‌خانواده و مملکتش بهتر است که به ایران بازگردد و مطمئن هستیم که مشکل او حل خواهد شد. من خودم با او تماس می‌گیرم و او را راضی می‌کنم به ایران بازگردد.

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد