تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ملی ایران در خانه ازبکستان با نتیجه 1  بر 0 به پیروزی رسید.

 

به گزارش "تک گل"، دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال ایران برابر ازبکستان از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه بنیادکار تاشکند آغاز شد که تیم ملی با تک گل دقیقه 4+90 مهدی ترابی توانست برنده از بازی خارج شود.

پنجشنبه 21 خرداد 1394، ورزشگاه بنیادکار، تماشاگر: 35هزار نفر

اخطار: آندرانیک تیموریان، مهدی شریفی(ایران)، موسی اوف (ازبکستان)

ایران: علیرضا حقیقی ـ وریا غفوری، پژمان منتظری، محمدحسین کنعانی، احسان حاج صفی ـ آندرانیک تیموریان(46 امید ابراهیمی)، وحید امیری(46خسرو حیدری)، مسعود شجاعی(46 میلاد ترابی)، سعید عزت اللهی(68 میلاد محمدی)، مهدی طارمی(46 مهدی شریفی) ـ رضا قوچان نژاد (46 سردار آزمون)

شرح بازی:

بازیکنان جوان تیم ملی فوتبال ایران با پیروزیدر بازی دوستانه مقابل ازبکستان هواداران را به پوست اندازی و ساخت یک تیم جوان و جدید امیدوار کردند. ایران در شرایطی در خانه حریف به پیروزی رسید که ترکیب این تیم مملو از بازیکنانی بود که اولین بازی ملی خود را پشت سر می گذاشتند. ایران درست مثل بازی 2 سال پیش در تاشکند و در همین ورزشگاه در دقایق پایانی به پیروزی رسید اگرچه این بار نمایش بهترین ارائه کرده و در نیمه دوم با اتکا به نشاط و انگیزه بازیکنان جوانش به حریف مسلط بود.

شرح گل:

1 ـ صفر (ایران): میلاد ترابی بازیکن 20 ساله سایپا با نفوذ از سمت چپ و گذر از دو مدافع ازبکستان در دقیقه 2+90 با ضربه تماشایی پیروزی ایران در زمین ازبکستان را رقم زد.


بهترین بازیکن:
در بین بازیکنان جوان ایران مهدی ترابی کاملا مسلط و بدون استرس بازی کرد و با حرکت زیبایش تک گل ایران را در لحظات پایانی به ثبت رساند. همچنین علیرضا حقیقی با دو واکنش عالی در دو نیمه جزو بهترین های میدان بود. اگرچه شکل بازی طوری بود که باید به کل تیم نمره عالی را اهدا کرد.

اتفاق ویژه:
این جوان ترین ترکیب تیم ملی از زمان کارلوس کی روش در ایران بود. امروز میلاد محمدی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد ترابی، مهدی طارمی و سعید عزت اللهی اولین بازی خود را با پیراهن تیم ملی با موفقیت پشت سر گذاشت.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد