تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 لوئیس فیگو که برای اولین بار به ایران آمده از پذیرایی ایرانی ها ابراز رضایت کرد.



به گزارش "تک گل"، فیگو بعد از این بازی از هوادارانی که به ورزشگاه امدند، تشکر کرد. او بعد از بازی گفت:اولین باری است که همه ما به ایران آمدیم و لذت خوبی برای ما بود. از لحظه اول که وارد فرودگاه شدیم تا همین الان از ما پذیرایی شد.تماشاگران و فضای استادیوم واقعا فوق‌العاده بود چون به ما احترام داشتند و از آنها تشکر می‌کنم. از همه کسانی که به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم. برای ما مهم بود که این اتفاق رخ دهد و بازی خیریه انجام دهیم و کمک کنیم به افرادی که دچار بیماری هستند. برای من و دوستانم این بازی لذت‌بخش بود.

ستاره پیشین تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای کاندیداتوری در انتخابات فیفا دارد، گفت: من به این موضوع علاقه‌مند هستم و درباره اتفاقاتی هم که در آن شش ماه دیدم شکایت‌هایم را گفتم و مردم باید خوشحال باشند که این تأخیر در برگزاری انتخابات به وجود آمد. جامعه فوتبال و فیفا باید شفاف باشند و همه نباید فقط حرف بزنند بلکه در کارشان هم نشان دهند.دوست دارم که آینده فوتبال برای همه مهم باشد. در کنگره آسیا با بلاتر بودیم و هیچ کمکی هم نکردیم.




 فرناندو هیرو بعد از این بازی اعلام کرد ، دوست دارد دوباره به ایران بیاید.

فرناندو هیرو که در کنفرانس خبری بعد از دیدار ستارگان ایران و ستارگان جهان حضور یافته بود، گفت: باید از دوستانم تشکر کنم. از مردم ایران تشکر می‌کنم که مهربان بودند و به استقبال ما آمدند. مهم‌ترین مسئله این بازی خیریه بودن آن بود اما این هم یک واقعیت است که ایرانی‌ها هم خوب بودند. خیلی خوب بود که بازیکنان دور هم جمع شوند. تابستان بود و ما در تعطیلات بودیم اما دور هم جمع شدیم. دوست دارم دوباره به ایران برگردم.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع این بازی این بود که خیریه بود. کاپیتان ما (سالگادو) کار بزرگی انجام داد. واقعیت این است که ایرانی‌ها خوب بودند و بازیکنان بزرگی داشتند. برای من فرصت خوبی بود دور یکدیگر جمع شویم و دوران گذشته را زنده کنیم.

او درباره صحبت هایش با نکونام  گفت: صحبت‌های ما درباره بیزینس بود اما به او گفتم خوشحالم که دوباره بازی می‌کنی. نکونام هم خوشحال بود که تیم بزرگی به ایران آمده است. او بازیکن بزرگی بود که در اوساسونا بازی می‌کرد و ما هم خوشحال شدیم که به ایران آمدیم و او را دیدیم.




 میشل سالگادو بعد از بازی خیرخواهانه از فیگو به خاطر حضورش در ایران تشکر کرد.

سالگادو بعد از این بازی در نشست خبری شرکت کرد و در مورد این بازی پاسخگوی خبرنگاران بود: خیلی خوشحال و مغرورم که این ستارگان را دور خودمان جمع کردیم. 3 روز است که نخوابیدیم اما از آمدنم به ایران خوشحال هستم.از فیگو و هیه‌رو تشکر می‌کنم که به خاطر رفاقت قبول کردند به ایران بیایند.

جو آزادی خوب بود
جو ورزشگاه بسیار خوب بود و خیلی وقت بود در این فضا بازی نکرده بودیم. خیلی ممنون هستم که بازیکنان آمدند و این اتفاق برای ما خوب و ماندگار بود.

وی در مورد بازیکنانی که از ایران می‌شناسد، گفت: جواد نکونام و علی دایی را می‌شناسم.

مدافع سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید گفت: امشب به کشورم باز می‌گردم ولی دوست دارم بازهم به ایران بیایم.


Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد