تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های ایران و گوام با نتیجه 6-0 به نفع ایران به پایان رسید.



ايران از همان ابتدا، در بازي برتري داشت.و بازي را هجومي آغاز كرد. در ابتدا، ايران به يك دو موقعيت دست يافتذكه از مهم ترين آن ها، ضربه آزمون روي سانتر دژاگه روي يك حركت شروع مجدد بود كه توپ از بالاي دروازه به بيرون رفت. در دقيقه ٩، روي يك فرار از آزمون، او به محوطه جريمه رسيد كه دروازه بان گوام او را با خطا متوقف كرد تا ايران به يك پنالتي برسد. اين پنالتي را دژاگه با ضربه اي عالي به سمت چپ دروازه به گل اول ايران تبديل كرد.

در ادامه ايران، باز هم فشار خود را كم نكرد اما با درخشش دروازه بان حريف ى البته بي دقتي مهاجمان ملي پوش، ايران از گل زدن باز ماند. در دقيقه ٣٠، روي پاس غفوري و بعد از حركت عالي بدون توپ از طارمي، توپ به آزمون رسيد كه وي با يك پاس تك ضرب طارمي را در موقعيت گل قرار داد تا وي دومين گل ايران را به ثمر برساند.

سه دقيقه يعد، ايران روي سانتر عالي از اشكان دژاگه و ضربه سر از آزمون، به گل چهارم رسيد. در ادامه، ايران باز هم بر بازي برتر بود تا در دقيقه ٤١، پس از يك پاس پشت پاي عالي از اشكان دژاگه و سانتر اميري، آزمون با يك ضربه سر فوق العاده دروازه گوام را براي بار چهارم گشود تا حساب كار در پايان نيمه اول، ٤-٠ شود.

در آغاز نيمه دوم، ايران سعي بر كنترل بازي كرد و رفته رفته از فشار خود كاست. اما روند گل زني تيم متوقف نشد و ايران به دو گل ديگر نيز دست يافت. گل پنجم ايران روي  سانتر رامين رضاييان و ضربه سر طارمي در دقيقه ٥٤ پديد آمد و در دقيقه ٨٨ نيز ترابي با يك شوت زيبا گل ششم را در برابر گوام به ثمر رساند تا حساب كار در اين ديدار با نتيجه ٦ بر ٠ به سود ايران باشد و ايران به اولين پيروزي خود در اين ديدارها برسد.

 

برای دانلود ویدیو بازی اینجا را کلیک نمائید

 

 

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد