تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

علی کفاشیان در مورد جلسه هیئت رئیسه سازمان لیگ اظهار داشت:



    تصمیماتی در این جلسه گرفته شد که خود مسئولان سازمان لیگ درباره این جلسه توضیح خواهند داد. در خصوص تیم‌های بدهکار تصمیماتی گرفته شد و اینکه تیم‌های بدهکار دسته‌های پایین‌تر باید تکلیف خودشان را مشخص کنند و باید بدهی‌های خودشان را پرداخت کنند.

وی در خصوص سفر امشب خود به هلند گفت:

    دیداری با رئیس فدراسیون هلند و آلمان در خصوص همکاری‌های مشترک خواهیم داشت تا بتوانیم در زمینه تیم‌های ملی با هم همکاری متقابل داشته باشیم. همچنین قرار است ما نیز از آنها دعوت کنیم تا به ایران بیایند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که دیدار دوستانه ایران و آلمان چه زمانی قطعی می‌شود، گفت:

    هنوز این مسئله قطعی نشده است. با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که آنها دارند و خواسته‌ای که ما داریم، دوست داریم که بازی در ایران باشد. با کارلوس کی‌روش صحبت کردم و او موافق است که بازی‌هایی با این کشورها برگزار کنیم ضمن اینکه نماینده‌ای از آنها برای اسپانسرینگ این دیدار صحبت‌هایی با ما انجام داد اما هنوز قطعی نشده است.

کفاشیان در مورد دیدار دوستانه تیم ملی ایران مقابل ایتالیا تصریح کرد:

    با فدراسیون ایتالیا نیز به دنبال همکاری متقابل در زمینه تیم‌های ملی هستیم اما برای انجام بازی دوستانه مبلغ درخواستی آنها بالا بود و برای ما صرف نمی‌کرد. حرف ما این است که نباید به این نوع بازی‌ها تجاری نگاه کنند و نگاه‌ها می‌تواند بازی خیرخواهانه و یا دوستانه باشد، چراکه نمی‌توانستیم از طریق اسپانسر پول آنها را دربیاوریم. ما از آنها می‌خواهیم حتما به دنبال مسائل تجاری از دیدار دوستانه مقابل ایران نباشند. بنابراین از تیم‌ها می‌خواهیم که بازی‌های اینچنینی به صورت درآمدی نگاه نکنند البته برخی تیم‌ها تمایل دارند که به دید فنی بازی دوستانه برگزار کنند.حتی در صحبتی که با نماینده فرانسه هم داشتیم آنها به انجام بازی دوستانه تمایل نشان دادند. فکر می‌کنم وقتی با چند کشور مذاکره می‌کنیم بتوانیم حداقل با یکی از آنها بازی دوستانه داشته باشیم.

وی در خصوص وضعیت تیم فوتبال امید گفت:‌

    تیم امید روز گذشته با یکی از تیم‌های هلند بازی داشته و قرار است یکی از بازی‌های این تیم را نگاه کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه به بازیکنان تیم امید 500 یورو پول داده شده است و این مسئله ممکن است باعث ناراحتی کارلوس کی‌روش شود که چرا به بازیکنان بزرگسال پاداشی داده نمی‌شود، گفت:

    بازیکنان تیم ملی بیشتر از این مبلغ می‌گیرند. بازیکنان امید هم تقریبا ملی هستند و آنها تلاش و انگیزه می‌خواهند.

کفاشیان در خصوص اینکه علی‌اکبر محمدراده رئیس کمیته اخلاق اشکان دژاگه و سردار آزمون را به دلیل خالکوبی به کمیته اخلاق دعوت کرده است، افزود:

    من موافق این موضوع نیستم چون بازیکنان ما برای تیم ملی بازی می‌کنند این کار درستی نبوده و اگر تخلفی بوده است نباید رسانه‌ای می‌شد.  پیش از این به بازیکنان گفته شده بود که روی خالکوبی‌های خود را بپوشانند اما این زمان برای وقتی بود که بازیکنان ملی‌پوش ما آن را نمی‌دانستند. ما نمی‌توانیم جلوی بازیکنان موثرمان را بگیریم و از تیم ملی کنار بگذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در باره اینکه آیا برای حل مشکل سربازی بازیکنان ملی‌پوش نامه‌ای به نظام وظیفه زده شده است، گفت:

    من نامه‌ای ندیدم اما قطعا ما تابع مقررات نظام وظیفه خواهیم بود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد