تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ملی ایران فردا در خانه هنود به مصاف این تیم نه چندان قدرتمند می رود.



به گزارش "تک گل"، شکست هند در این دیدار نه تنها شانس این تیم برای حضور در دور بعد مقدماتی جام جهانی را تقریبا از بین خواهد برد، بلکه شانس حضورشان در جام ملت‌های 2019 امارات را نیز به حداقل خواهد رساند.

رتبه در فیفا

ایران: 40

هند: 155

ایران اختلافی 115 رتبه ای با هند در آخرین رنکینگ فیفا دارد. در رنکینگ کنفدراسیون آسیا نیز ایران در صدر قرار دارد و هند، رتبه ی بیست و هفتم است.تیم ملی کشورمان تا به حال 4 بار به جام جهانی صعود کرده و در 3 جام از 5 جام اخیر حضور داشته است. در جام جهانی 2014، ایران فرصت این را داشت که مقابل نایب قهرمان یک مساوی ارزشمند کسب کند ولی ضربه جادویی مسی در دقایق پایانی، باعث شد تا امیدهای تیم ملی برای صعود به دور بعد کمرنگ شود. از 12 بازی پس از جام جهانی، ایران در 8 بازی به پیروزی رسیده که شامل پیروزی مقابل شیلی، قهرمان کوپا آمریکا نیز می‌شود.


نتایج اخیر

ایران: برد-تساوی-برد-باخت-برد

هند: تساوی-باخت-باخت-تساوی-برد-باخت


ایران پس از جام جهانی، فرم بسیار خوبی را سپری کرده و 20 گل در 12 بازی به ثمر رسانده است. با این حال، در اولین دیدار در مقدماتی جام جهانی، آنها مقابل ترکمنستان با نتیجه 1-1 متوقف شدند ولی با پیروزی 6-0 مقابل گوام، با قدرت به فرم خوب خود بازگشتند.پس از پیروزی مقابل شیلی،ایران مقابل زلاتان ابراهیموویچ و یارانش در سوئد 3-1 شکست خورد.

در سوی دیگر، هند در فرم خوبی قرار ندارد و در دو بازی خود در مقدماتی جام جهانی،مغلوب حریفان شده است. تساوی مقابل نپال که از ماه مارس (اسفند)،دیداری انجام نداده بود هم نشان از وضعیت نه چندان خوب این تیم است.


آخرین دیدار


ایران: پیروزی مقابل گوام با نتیجه 6-0

هند: تساوی مقابل نپال با نتیجه 0-0

ایران پس شروعی ضعیف در مقدماتی جام جهانی و تساوی مقابل ترکمنستان، گوام را با نتیجه 6-0 و با گل‌های سردار آزمون، مهدی طارمی، اشکان دژاگه و مهدی ترابی در هم کوبید. اگر ایران می‌خواهد صدرنشین گروه باشد، باید هند را شکست دهد تا فشار بر عمان حفظ شود.

هند نیز مقابل نپال قرار گرفت تا خود را برای تقابل با ایران اماده کند ولی آنها موفق نشدند نپال را شکست دهند و به یک تساوی رضایت دادند. به نظر هند با ترکیب 3-3-4 هماهنگ نشده است هر چند که خیلی بعید به نظر می‌رسد سرمربی این تیم، از چنین ترکیبی مقابل ایران استفاده کند.

دیدارهای رو در رو

ایران و هند تا به حال 6 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم ایران 4 پیروزی و سهم هند 1 پیروزی بوده است. دیگر دیدار دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. ایران در این 6 بازی، 13 گل به ثمر رسانده و تنها 4 گل دریافت کرده است.اولین تقابل دو تیم در فینال بازی‌های آسیایی بود که هند موفق شد 1-0 ایران را شکست دهد. از آن به بعد، در 3 بازی پیاپی مقابل ایران شکست خوردند و دیگر موفق به کسب پیروزی نشدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد