تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ایران در سومین دیدار در مرحله انتخابی جام جهانی به مصاف هند رفته است.

به گزارش "تک گل"، این دیدار با حاشیه هایی همراه بود:
* سه ساعت پیش از آعاز دیدار، کارگان حاضر در ورزشگاه همچنان در حال کار بودند تا بتوانند شرایط بهتری را در استادیوم فراهم کنند.
* در حالی که پیش بینی سازمانهای جهانی آعاز بارش باران با شروع بازی تاکنون خبری از باران نشده و هوا در شهر بنگلور مطبوع است. البته ابرهای سیاه آسمان شاید حکایت از آغاز بارش باران داشته باشد.
*اعضای تیم ملی ساعت 16:55 به وقت محلی از هتل محل اقامت خود حرکت کردند و ساعت 17:25 به استادیوم کانتیراوا رسیدند. بازیکنان به محض حضور در ورزشگاه، وارد زمین چمن شدند تا بیش از پیش با شرایط زمین آشنا شوند.
*یک ساعت پیش از بازی آهسته آهسته تماشاگران وارد ورزشگاه شدند. ایرانیها در مقایسه با هواداران میزبان زودتر خودشان را به استادیوم رساندند. هواداران ایرانی در بخشهای مختلف ورزشگاه حضور دارند و شاید این مساله کار آنها را برای تشویق هماهنگ تیم ایران دشوار کند.
*در بین تماشاگران تعدادی از تماشگران عراقی با پرچم عراق حضور دارند و تیم ایران را تشویق می کنند.
**حضور تماشاگران ایرانی نگاه عکاسان هندی را به خود جلب کرده و آنها حدود یک ساعت در پیست تارتان روبه روی جایگاه تماشاگران ایرانی حضور داشتند تا از واکنشها و تشویقهای ایرانیها عکسبرداری کنند.
* هواداران فوتبال هند بنر بزرگی را در لبه طبقه دوم ورزشگاه نصب کرده اند که روی آن نوشته شده: "یک ملت، یک رویا".
*اینترنت ورزشگاه کانتیراوا بسیار ضعیف است و خبرنگاران ایرانی حاضر در استادیوم به سختی اخبار و تصاویر خود را به تهران مخابره می کنند.
*بازیکنان تیم ملی 50 دقیقه پیش از آغاز بازی به زمین چمن رفتند تا تمرین قبل از بازی خود را انجام دهند. حضور آنها با استقبال گرم هواداران ایرانی حاضر در ورزشگاه همراه شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد