تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمدرشید مظاهری با ادامه درخشش در ترکیب ذوب آهن بیش از هر زمان دیگری به حضور در لیست تیم ملی نزدیک شده است. بخصوص حالا که اخباری باید به تیم المپیک برود و بیرانوند هم احتمالا به تیم ملی دعوت نخواهد شد.



به گزارش "تک گل" محمد رشید مظاهری به درخشش در دروازه ذوب آهن ادامه می دهد. این دروازه بان 26 ساله گچسارانی، بعد از انجام بازی های فوق العاده در فصل قبل، این فصل هم یکی از بازیکنان موثر ذوب آهن لقب گرفته و بازی های درخشانی ارائه داده است. مظاهری این فصل در 7 بازی به میدان رفته و فقط سه گل دریافت کرده. این دروازه بان سرپنجه دو پنالتی مهار کرده و در خیلی از بازی ها بخصوص مقابل استقلال و پرسپولیس در تهران دلیل اصلی برد ذوب آهن لقب گرفته است.

مظاهری در سه بازی پایانی ذوب آهن در جام حذفی و لیگ برتر گلی دریافت نکرده و در 450 دقیقه پایانی حضورش در دروازه این تیم تنها یک گل در دروازه اش دیده است. رشید مظاهری که در لیست 30 نفره کارلوس کی روش قرار گرفته و ویزای گوام را نیز دریافت کرده، با این درخشش می تواند یکی از سه دروازه بان لیست تیم ملی باشد. بخصوص که این روزها علیرضا بیرانوند موقعیت مناسبی – از نظر فنی و اخلاقی – در نفت تهران ندارد و محمدرضا اخباری هم باید به اردوی تیم المپیک در مسابقات غرب آسیا برود. در این شرایط و با توجه به آمادگی مظاهری، این دروازه بان را می توانیم یکی از دعوت شده ها به تیم ملی بدانیم. البته اگر اتفاق خاصی رخ ندهد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد