تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 با وجود اعلام تمدید قرارداد با آل‌اشپورت، 4 برند برای تأمین لباس‌های تیم ملی اعلام آمادگی کردند.



به گزارش "تک گل" و به نقل از فارس، موضوع لباس‌های تیم ملی با وجود آنکه اعلام شده بود این تیم تا 4 سال آینده یک بار دیگر با آل‌اشپورت قراردادش را تمدید خواهد کرد، همچنان لاینحل باقی مانده و مشخص نیست در آینده‌ای نزدیک کدام برند لباس برای تأمین لباس‌های تیم ملی وارد میدان خواهد شد.

چندی پیش پس از اینکه نام برندهای بزرگی مانند آدیداس، پوما و حتی نایک در کنار برندهای چینی و ایتالیایی به گوش رسید، به ناگاه کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال پس از جلسه‌ای که برگزار شد، اعلام کرد تیم ملی تا سال 2018 همچنان با آل‌اشپورت به کارش ادامه خواهد داد.

با این حال از اردوی تیم ملی خبر می‌رسد که شرایط همکاری با این برند آلمانی باب میل کادرفنی و مدیریتی این تیم قرار ندارد که از جمله این شرایط می‌توان به تحویل اجناس در خارج از کشور اشاره کرد که هزینه‌های زیادی را برای واردات آن به کشور روی دست فدراسیون گذاشته و حتی گاهاً موجب می‌شود تا این اجناس به موقع به اردوی تیم ملی نرسد که از جمله آنها می‌توان به دیدار با هند اشاره کرد.

بر همین اساس طی روزهای گذشته 2 برند چینی لی‌نینگ و 361 به همراه یک برند داخلی پیشنهاد جدیدی را برای تأمین لباس‌های تیم ملی ارائه کرده‌اند و از سوی دیگر آدیداس نیز یک بار دیگر در این خصوص وارد میدان شده تا حداقل در این بین پای یک برند بزرگ بین‌المللی نیز در میان باشد.

در این بین حتی برند چینی لی‌نینگ نمونه‌های خود را به کی‌روش ارائه کرده‌ و منتظر است تا پس از بررسی کیفیت این برند توسط سرمربی تیم ملی، پاسخ نهایی به این شرکت چینی از سوی مسئولان تیم ملی داده شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد