تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری اردوی 10 روزه در امارات به سر می برد، عصر امروز به مدت 90 دقیقه در زمین چمن باشگاه ایرانیان دوبی تمرین کرد



به گزارش "تک گل"، و به نقل سایت فدراسیون فوتبال تاکید اصلی کی روش ر بخش تاکتیکی تمرین امروز بازی رو به جلو بود. او بارها از بازیکنان خود می خواست با تمرکز و حداقل ضربه، توپ را به هم تیمی خود ارسال کنند.
بخش ابتدایی تمرین که دویدن دور زمین بود، کوتاه تر از تمرین روزهای گذشته انجام گرفت. در عوض، ملی پوشان زمان بیشتری را به گرم کردن با توپ مشغول شدند.

هر چند هوای امروز صبح دوبی گرمتر از روزهای قبل بود اما همزمان با تمرین وضعیت آب و هوایی هم بهتر شد و این موضوع کمک بیشتری به بازیکنان کرد تا بتوانند بر شدت تمرین چیره شوند.
در این میان زمانهای کوتاهی که کی روش برای نوشیدن آب و انجام حرکات کششی می داد، توان دوباره ای به ملی پوشان می داد تا تمرین را از سر بگیرند.

بازیکنان در بخشی از تمرین در میان شش دروازه تعبیه شده در میانه زمین تمرینی را برگزار کردند. سرمربی تیم ملی هم مدام با صحبتهای خود ضمن ارائه دستورات تاکتیکی، آنها را تهییج می کرد تا بتوانند بازدهی بیشتری از خود بروز دهند.

بعد از این بخش، بازیکنان به دو تیم تبدیل شدند تا در نصف زمین بازی درون تیمی برگزار کردند. در این بازی درون تیمی بازیکنان با انگیزه ای همچون بازیهای رسمی عمل کردند و در پایان این بخش که آخرین قسمت تمرین تیم ملی هم به حساب می آمد، کارلوس کی روش از بازیکنان خواست که با دست زدن خود را تشویق کنند. سرمربی تیم ملی و دستیاران او هم بازیکنان را در این تشویق تیمی همراهی کردند.

گزارش تصویری تیم ملی

گزارش تصویری تیم ملی

گزارش تصویری تیم ملی

گزارش تصویری تیم ملی

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد