تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

دیدار تیم های عمان و ایران با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

 

 در ادامه رقابت‌ های مقدماتی جام جهانی 2018 و جام ملت‌‌های 2019 آسیا و در گروه D این مسابقات ‌تیم ملی کشورمان از ساعت 18:00 امروز در ورزشگاه سلطان قابوس به مصاف تیم ملی عمان رفت که این دیدار با نتیجه تساوی 1-1 به پایان رسید.
ترکیب دو تیم

ایران:
علیرضا حقیقی ، سیدجلال حسینی، پژمان منتظری، وریا غفوری ، احسان حاجی صفی، آندرانیک تیموریان، امید ابراهیمی، اشکان دژاگه، وحیدامیری، مهدی طارمی ( دقیقه 82، امید عالیشاه) و سردار آزمون(دقیقه 86، کاوه رضایی)
سرمربی: کارلوس کیروش

 عمان:
علی الحبسی، محمد المسلمی، محمد الشیبه، عبداسلام عامر، سعید سهیل، علی علبوسعیدی، عید الفارسی، احمد مبارک (دقیقه 83، محمد مشاری)، رائد ابراهیم، قاسم سعید و عماد الحسنی(محمد علی دقیقه 75)
سرمربی: پل لیگوئن

نیمه اول بازی را عمانی ها توفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی الحسنی یک ضربه خطرناک روانه دروازه ایران کرد که  توپ وی  به بیرون رفت. در دقیقه 19 با ارسال احسان حاج صفی و ضربه سر مهدی طارمی همراه بود که ضربه مهاجم تیم ملی با اختلاف از کنار دروازه عمان به بیرون رفت.

در دقیقه 22 الحسنی  با  شوتی سرکش می توانست قفل دروازه ایران را بشکند که حقیقی باز هم مانع از این کار شد. رفته رفته ایران بر بازی مسلط شد و اولین موقعیت شاگردان کی روش دردقیقه 25 عمان روی ضدحمله و غفلت مدافعان ایران می‌توانست به گل برسد که ضربه مهاجم این تیم به شکل بسیار خطرناکی از کنار دروازه حقیقی به اوت رفت.
در دقیقه 28 ارسال ایستگاهی عمانی ها به درون محوطه جریمه ایران با دفع توپ توسط مدافعان ایران همراه بود تا در ادامه امید ابراهیمی توپ را به کرنر فرستاد. در 15دقیقه پایانی نیمه اول، توپ و میدان در اختیار تیم عمان بود و آنها چندین موقعیت جدی داشتند که موفق به گلزنی نشدند. در دقیقه 43 احمد مبارک از راه دور دروازه ایران را تهدید کرد که حقیقی توپ این بازیکن را به بیرون فرستاد و به این ترتیب بازی با نتیجه تساوی 0 -0 در نیمه اول به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدرا را باز هم عمانی ها بهتر آغاز کردند وعمانی ها در دقیقه 50 بازی توسط سعد موفق شدند دروازه ایران را باز کنند، این گل روی اشتباه مدافعان و ناهماهنگی آنها با حقیقی و فرصت طلبی سعد و جای گیری مناسبش در تیر دوم به ثمر رسید.  ایرانی ها پس از دریافت گل در پی جبران بودند و چند موقعیت نصف و نیمه داشتند ولی به باز کردن دروازه تیم حریف نشدند.

در ادامه تیم ایران فشار زیادی روی دروازه عمان آورد و تیم ملی ایران در دقیقه 70 دقیقه دژاگه ضربه ایستگاهی را به جناح چپ پاس داد تا حاج‌صفی از این جناح نفوذ کرده و پاس زمینی تند و تیزی را به داخل محوطه جریمه عمان بفرستد که این توپ در شلوغی محوطه جریمه به سیدجلال حسینی رسید و او با یک بغل پا گل تساوی را به ثمر رساند.
در دقیقه 76 حیدر فارسی روی یک ضد حمله صاحب موقعیت گلزنی شد که توپ وی با اندکی اختلاف به بیرون رفت. در ده دقیقه پایانی بازی عمانی ها بر حملات خود افزودند  و در دقیقه 87 ضربه  خطرناک قاسم سعید راهی اوت شد و به این ترتیب بازی با نتیجه 1 -1 به پایان رسید و شاگردان کی‌ روش با این تساوی 8 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند.

قضاوت این دیدار برعهده والنتین کوالنکوف از ازبکستان بود. دراین دیدار عید الفارسی از عمان و مهدی طارمی و اشکان دژاگه از ایران کارت زرد دریافت کردند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد