تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 دروازه بان تیم ملی می پذیرد که در صحنه گل ژاپن واکنش خوبی از خود نشان نداده است.



به گزارش "تک گل"، ، حقیقی که با وجود ناراحتی از گل خورده با حوصله به سوالات پاسخ می داد، گفت: من نباید در مورد عملکردم صحبت کنم بلکه کارشناسان باید در این خصوص اظهارنظر کنند اما قبول دارم که صددرصد روی گل اشتباه کردم، به هر حال اشتباه برای هر دروازه‌بانی پیش می‌آید، حتی بزرگترین دروازه‌بان‌ها نیز مرتکب اشتباه می‌شوند. باید تمرینات و تمرکز خود را در آینده بیشتر کنم تا دیگر مرتکب چنین اشتباهاتی نشوم.

او ادامه داد: بازی با ژاپن دیگر برای من تمام شده و من از این پس رو به جلو و آینده فکر می‌کنم.

مرد شماره یک تیم ملی درباره نمایش ایران مقابل ژاپن هم گفت: بازی خیلی خوبی بود. در کل از ژاپن سرتر بودیم، هرچند که در نیمه دوم ژاپنی‌ها هجومی‌تر بازی کردند. ما از بازی با عمان خیلی بهتر بودیم. البته آن مسابقه شرایط خاص خود را داشت، امیدوارم در بازی‌های بعدی در مقدماتی جام‌جهانی عملکرد بهتری داشته باشیم، ضمن اینکه در عمان شرایط آب و هوایی روی تیم ما تاثیرگذار بود.

حقیقی درباره درگذشت هادی نوروزی هم چنین اظهارنظر کرد: متاسفم و هنوز هم برایم قابل باور نیست که هادی از جمع ما رفته است. امیدوارم تا زمانی که فردی زنده است قدرش را بدانیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد