تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 محمد مایلی کهن سرمربی سابق تبم ملی فوتبال ایران که مدت هاست علیه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی موضع تندی دارد امشب در شبکه خبر با حضور علی کفاشیان باز هم اتهامات خود را نسبت به سرمربی تیم ملی ایران تکرار کرد.



به گزارش "تک گل"، محمد مایلی کهن که در حال حاضر به عنوان مدیرفنی تیم امید فعالیت می کند موضعی تند و مستقیم نسبت به کارلوس کی روش دارد و امروز علاوه بر اتهام های مختلف اخلاقی این مربی را از لحاظ فنی زیرسوال برد. مایلی کهن در این گفت و گو کی روش را از لحاظ فنی مربی مردودی خواند و نکات جالبی را در زمینه حضور او به زبان آورد.

به عنوان مثال او مدعی شد دن گاسپار مربی دروازه بان ها و دستیار کی روش تخصصی دروازه بانی ندارد. وی همچنین درباره محبوبیت کی روش اینطور ادعا کرد که این محبوبیت را رسانه های جمعی و بخصوص صداوسیما ساخته اند و اگر آنها پشت کی روش نمی ایستادند، سرمربی تیم ملی نمی توانست این درجه از محبوبیت را به دست بیاورد. وی خطاب به کی روش گفت: اگر نظرسنجی ملاک است برای حضور مهدی رحمتی در تیم ملی نظرسنجی بگذارید و ببینید مردم به او رای خواهند داد یا خیر.

مایلی کهن همچنین کی روش به توهین به دبیرکل فدراسیون، وزیر ورزش و سایر افراد مافوق متهم کرد و گفت: این آقا جواب هیچ کس را نمی دهد و مدام به مقامات بالای دستی توهین می کند. مقام دبیرکل فدراسیون از او خیلی بالاتر است و وی باید جایگاه دبیرکل را نگه دارد.

مایلی کهن سپس مدعی شد کی روش از لحاظ فنی هم مربی بزرگی نیست. او گفت: ایشان در رئال مادرید موفقیت نداشته، در امارات بروید که چرا زود از آنجا بیرون آمد و بروید سوال کنید که چرا خیلی در آلمان دوام نیاورد و درباره بحث دستیاری فرگوسن هم باید بگویم که اگر ایشان دستیار اول فرگوسن بود چرا بعد از جدایی فرگوسن از منچستریونایتد سرمربی این تیم نشد؟

بخش دیگری از حرف های مایلی کهن نیز به زیرسوال بردن دستاوردهای حضور ایران در جام جهانی اختصاص داشت که البته قبلا آنها را گفته بود. مثلا او عقیده داشت ایران با حضور خلعتبری، رحمتی و عقیلی به دور دوم جام جهانی صعود می کرد. او گفت: ما قبلا هم به جام جهانی صعود کردیم و آقای کی روش کار شاقی نکرده است ضمن اینکه ما در جام جهانی در بین 32 تیم سی و یکم شدیم و این ارزیابی را فیفا انجام داده است. حالا هم دوباره می توانیم با ایشان به جام جهانی برویم و بین 4 تیم گروهی پنجم بشویم.

در این بین علی کفاشیان سعی در دفاع از سرمربی تیم ملی داشت و یکی، دو بار هم پاسخ محمد مایلی کهن را داشت از جمله به اینکه به مدیرفنی تیم امید یادآوری کرد با توجه به پست مدیریتی وی در تیم امید او حق ندارد درباره سرمربی تیم ملی صحبت کند .کفاشیان گفت: شما خودتان با وجود اینکه مسوولیت داشته اید بارها درباره افراد مختلف صحبت کرده اید مثلا نایب رئیس فدراسیون یا حتی سرمربی تیم ملی و یا حتی افراد دیگر پس وقتی شما خودتان کاری را انجام می دهید حق ندارید دیگران را از آن منع کنید.

کفاشیان همچنین تاکید کردکه فدراسیونش به حمایت کارلوس کی روش ادامه خواهد داد چرا که کی روش مربی ای متعهد و فنی است که اگر درخواستی دارد برای این است که بهترین ها را برای شاگردانش می خواهد. کفاشیان در دفاع از کی روش گفت: از نظر یکدستی تیم و از نظر شرایط کلی هرگز با مربی ای مثل کی روش برخورد نداشته است.

نکته جالب دیگر این بود که مایلی کهن در لابه لای حرف هایش با وجود مخالفت با کی روش تایید کرد که حق انتخاب بازیکن با سرمربی تیم ملی است و البته این موضوعی است که کفاشیان چند باری به آن اشاره کرد تا با موضوع مجادله برانگیز مهدی رحمتی و تیم ملی فاصله بگیرد.

این مناظره با اجرای داود عابدی در شرایطی برگزار شد که به نظر می رسید علی کفاشیان با آرامش ذاتی پاسخ سفت و سختی به محمد مایلی کهن ندهد. البته این دو چند باری انتقادهای مودبانه ای از یکدیگر داشتند اما در نهایت برنامه با لبخند دو طرف به پایان رسید.

جالب اینکه کارلوس کی روش از طریق مترجمش این پیغام را داد که قصد داشته برای پاسخگو به حرف های مایلی کهن روی خط بیاید اما با توجه به دستور کفاشیان مبنی بر عدم مصاحبه در این باره سکوت می کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn
تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد