تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

کی روش بعد از برد 3-1 مقابل ترکمنستان در کنفرانس خبری شرکت کرد و مصاحبه ای انجام داد.



به گزارش "تک گل"، کی‌روش که در مسابقه قبلی موفق به پیروزی مقابل ترکمنستان نشده بود، امروز با ارائه یک فوتبال تهاجمی از سد این حریف دشوار منطقه آسیای میانه گذشت. حرف‌های او را بخوانید.

نمایش فوق العاده ما

در درجه اول این بازی خوب را به همه بازیکنانم تبریک می‌گویم. از دروازه‌بان گرفته تا مهاجمان تا حتی بازیکنانی که بازی نکردند. امروز خوب بازی کردیم و توانستیم با طرز تفکر بین‌المللی، حریف را زیر فشار بگذاریم. ما موقعیت‌های خیلی زیادی کسب کردیم و حداقل باید با 6 یا ۸  گل به پیروزی می‌رسیدیم.

علی دایی هم تشویق می‌شود

* با وجودی که تیم به پیروزی رسید بعضی از هواداران مهدی رحمتی را تشویق کردند.

آقای دایی هم بازیکن سابقی است که نامش در ورزشگاه‌ها شنیده می‌شود. اما ایشان متاسفانه بازنشسته شده و دیگر در جمع  بازیکنان فوتبال حضور ندارد. نکته مهم این است که ما توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. به هیچ وجه ساده نیست که ۹۰ دقیقه با فشار بالا از محوطه جریمه خودی تا محوطه جریمه حریف بازی کنیم. البته ما اشتباهاتی هم داشتیم که این هم جزوی از بازی است. در تیمی که امروز داشتیم، هیچ حرکت انفرادی‌ای نداشتیم. ما آموخته‌ایم با هم ببریم و با هم کار کنیم. باز هم تاکید می‌کنم از نظر فنی عملکرد فوق‌العاده‌ای را از بازیکنان تیم ملی شاهد بودم و بدون هیچ جانبداری باید با اختلاف گل خیلی بیشتر این بازی را به سود خود خاتمه می دادیم و افرادی که نمی توانند از این برد قدردانی کنند باید در خانه بمانند.

اجازه ندارم از تیمم دفاع کنم

* آیا به صدرنشینی ادامه خواهید داد؟

در حال حاضر صدرنشین گروه هستیم. ما در مسابقات مقدماتی جام جهانی توانسته ایم از نظر کار دفاعی و تهاجمی عملکرد خوبی داشته باشیم و امیدوارم در بازی با گوام بهتر از این بازی کنیم. قبل از بازی، بازیکنان مهمی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم. امروز به خاطر اینکه بیشتر از این اجازه صحبت یا دفاع کردن از تیمم را ندارم، بیشتر از این صحبت نمی‌کنم. البته من اعتمادکاملی به بازیکنانم دارم و حتما این روند را ادامه خواهیم داد؛ اگرچه در بازی بعدی چند فوتبالیست مهم دیگر را از دست داده‌ایم و امید ابراهیمی هم به دلیل دریافت کارت زرد از بازی بعد محروم شد. به هر حال ما فوتبالیست‌های آماده و باانگیزه‌ای داریم که قرار است به تیم ملی کمک کنند. من متاسفم که آن بازیکنان را نداریم اما بازیکنان دیگری هستندکه می‌توانند به ما در بازی با گوام کمک کنند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد