تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان از اینکه در بازی با ترکمنستان بازوبند کاپیتانی را بر بازوی خود بسته بود، افتخار می‌کند.



اشکان دژاگه پس از برتری 3 بر یک تیم ملی ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم بازی را ببریم. مقابل ترکمنستان بازی سختی را شاهد بودیم و مانند بازی رفت، شانس‌های گلزنی زیادی به دست آوردیم. پس از اینکه آنها به گل تساوی دست یافتند، در ادامه موفق شدیم دو گل دیگر به ثمر برسانیم.

وی در ادامه افزود: چیزی که مهم است، استفاده از شانس‌های گلزنی است. ما سه‌شنبه با گوام بازی داریم و امشب باید مسیر طولانی را با پرواز طی کنیم. با این وجود به دنبال بازی خوب هستیم تا سه امتیاز را به دست بیاوریم.

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص کاپیتانی‌اش در این دیدار گفت: واقعاً افتخار می‌کنم که امروز کاپیتان تیم ملی ایران بودم. خیلی‌ها می‌دانستند که آندرانیک تیموریان، سیدجلال حسینی و پژمان منتظری شرایط همراهی تیم ملی را نداشتند. از طرفی احسان حاج‌صفی بازی‌های ملی زیادی دارد، اما سرمربی تیم تصمیم گرفت که من کاپیتان باشم. خوشحالم که توانستم در این روز که کاپیتان تیم ملی بودم، گل هم بزنم.

دژاگه در واکنش به اینکه در روز کاپیتانی‌اش بازی خوبی را مقابل ترکمنستان به نمایش گذاشت، تصریح کرد: سعی می‌کنم که بهترین بازی‌هایم را برای تیم ملی انجام دهم و به تیم کمک کنم. برخی روزها می‌توانیم به تیم کمک کنیم، اما برخی روزها نیز اتفاق می‌افتد که هر کاری بکنی، نمی‌توانی به تیم کمک کنی.

وی در خصوص اهدای پیراهن تیم ملی به باشگاه هواداران فوتبال گفت: پیراهنی بود که ما امضا کردیم. دیگر نمی‌دانم چه چیزی در مورد این مسئله بگویم.





مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: امروز در دیدار مقابل ترکمنستان توپ و میدان در اختیار ما بود و رئیس زمین بودیم.

رضا قوچان‌نژاد در مورد پیروزی 3 بر یک تیم ملی فوتبال ایران مقابل ترکمنستان اظهار داشت: بازی خطرناکی نبود چرا که به خوبی جریان بازی را کنترل کردیم و به نوعی رئیس زمین بودیم.

وی ادامه داد: یک گل الکی خوردیم و توانستیم سه گل به ثمر برسانیم البته باید بگویم فوتبال همین است و گاهی تیم‌ها روی اتفاق گل می‌خورند. خوشبختانه امروز توانستیم کیفیت فوتبال ایران را نشان دهیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مورد بازی با گوام خاطرنشان کرد: آن بازی هم حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما برای کسب سه امتیاز به آنجا می‌رویم که امیدوارم موفق شویم و به اهداف خودمان برسیم.

قوچان‌نژاد درباره بازگشت دوباره‌اش به تیم ملی گفت: هر وقت برای تیم ملی بازی می‌کنم افتخار می‌کنم. خدا را شکر خیلی زود گل خورده را جبران کردیم و توانستیم سه امتیاز را به دست آوریم.

وی همچنین درباره عکسی که بعد از اخراج سرمربی اسرائیلی چارلتون در صفحه مجازی خود گذاشته بود، گفت: این عکس معنای خاصی نداشت. طبیعی است وقتی یک مربی در مدت 2 ماه نمی‌تواند پیروزی کسب کند اخراج شود. وظیفه من فقط گل زدن و تمرکز روی موفقیت تیم است. روی مباحث مدیریتی نمی‌توانم نظری بدهم.

قوچان‌نژاد درباره بازی مقابل گوام، عنوان کرد: 4-3 روز در این کشور برای بازی فرصت داریم و می‌توانیم ریکاوری کنیم. امیدوارم نتیجه رفت را تکرار کرده و با دست پر برگردیم.





کریم انصاری‌فرد که در این دیدار موفق به حضور زمین نشد، از پیروزی ایران ابراز خشنودی کرد.

کریم انصاری‌فرد درباره دیدار برابر ترکمنستان گفت: حریف بسته و کاملا دفاعی به میدان آمد و این کار ما را سخت کرد اما یک بازی هوشمندانه موفق شدیم این حربه آنها را ناکام بگذاریم.

مهاجم پانیونیوزی ایران در ادامه گفت: نیمه اول حریف بهتر بود اما در نیمه دوم توپ و میدان دست ما بود. نیمکت خوبی داریم و همه بازیکنان خوب هستند.

انصاری‌فرد درباره دیدار آتی برابر گوام نیز گفت: بازی سختی داریم چرا که به دلیل مشکلات ویزا و مصدومیت چند بازیکن اصلی را همراه نخواهیم داشت. خوشحالم با این برد روحیه خوبی برای دیدار مقابل گوام کسب کردیم و امیدوارم در آن مسابقه هم بازی خوبی انجام دهیم و برنده باشیم.





مدافع ملوانی حاضر در اردوی تیم‌ملی با خشنودی از برد برابر ترکمنستان از عزمشان برای برد برابر گوام گفت.

عزت الله پورقاز درباره پیروزی ترکمنستان گفت: درباره بازی با ترکمنستان بازی اولم بود. ان‎شاءالله که بازی بعدی را هم نتیجه بگیریم و دست پر برگردیم.

وی درباره مشکل ویزای برخی از بازیکنان در دیدار برابر گوام نیز گفت: بقیه بازیکنان هستند خدا را شکر، تمرینات خوبی داشتیم و همه آمده هستند.درست است بعضی از دوستان نیستند و امیدوارم در این اردو جای بقیه را پر کنند.








Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد