تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 عضور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال از سالم بودن سرمربی تیم ملی خبر داد و گفت کارلوس بیشتر از هر کس به فکر سلامتی اش است.



به گزارش "تک گل"، غلامرضا بهروان عضور هیات رئیسه فدراسیون فوتبال و مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ با بیان این که هیچ مورد نگران کننده ای در قبال کی روش وجود ندارد صحبت های جالبی در خصوص تیم ملی ، رقابت های لیگ برتر و درآمدهای باشگاه ها از حق پخش و تبلیغات محیطی مطرح کرد.

تعطیلی فصل بعد را با باشگاه ها در میان می گذاریم
نزدیک به یک هفته یا کمی بیشتر است که روی برنامه فصل بعد در حال کار کردن هستیم. باید زمان آغاز لیگ، تعطیلات نیم فصل و هم چنین پایان فصل را به کنفدراسیون فوتبال آسیا و هم چنین فیفا گزارش دهیم. فصل بعد هم لیگ برتر با چالش تعطیلی مواجه خواهد شد چون بازی های  المپیک ریو و مقدماتی جام جهانی برگزار می شود. البته همه این تطعیلی ها به باشگاه ها اطلاع داده خواهد شد و از آن جایی که اجتناب ناپذیر است از باشگاه ها می خواهیم برای این وقفه ها برنامه ریزی کنند نه اعتراض و دعوا.

ما با یوفا و فیفا هماهنگیم اما آسیا نه!
لیگ برترایران  با تقویم یوفا و فیفا هماهنگ است و همانند اروپایی ها در ماه آگوست لیگ برتر استارت می زند  و تعطیلات زمستانی هم داریم. اما تقویم لیگ قهرمانان آسیا به سود تیم های شرق آسیاست و آنها با یوفا و فیفا هماهنگ نیستند! تعداد کشورهای غرب آسیا عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشتر از شرق است اما می بینیم که همه چیز به سود شرقی هاست و زور ما هم نمی چربد. در این باره اعتراض خود را به کنفدراسیون اعلام کردیم. به تازگی دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شده و در حالی که از چند روز دیگر لیگ کشورهای شرق آسیا از جمله ژاپن آغاز می شود تا شروع بازی ها این تیم ها به آمادگی می رسند در حالی که تیم های ما بعد از عبور از مرحله یک شانزدهم نهایی با تیم تغییر یافته بازی ها را دنبال می کنند.

کی روش هم رژیم می گیرد هم ورزش می کند
می گویند کی روش به بیماری سخت دچار شده ما که چیزی ندیدیم. خیالتان راحت، اتفاقا او خیلی خوب مراقب خودش است. رژیم می گیرد و هر غذایی نمی خورد و ورزش هم می کند. شاید بیماری جزیی داشته باشد که در این شرایط سنی خیلی چیز عجیبی نیست.پس زیاد به اخبار و شایعات پیرامون سرمربی تیم ملی دل نبندید چون او صحیح و سالم برمی گردد و کارش را در تیم ملی ادامه می دهد.

تنش های اخیر به سود فوتبال نیست
در خصوص چالش های به وجود آمده ما همه تصمیمات را در مورد سرمربی تیم ملی را به شخص علی کفاشیان محول کرده ایم و هیات رئیسه از او خواسته با این مربی محکم و بر اساس قرارداد منعقده صحبت کند. در خصوص مصاحبه های مایلی کهن هم از طریق حبیب کاشانی به او تذکر دادیم. هم کی روش زیر مجموعه فدراسیون فوتبال است هم محمد مایلی کهن و صحبت این دو علیه یکدیگر به سود فوتبال نیست.

باشگاه ها می دانند سازمان لیگ پول نگرفته است
مجری تبلیغات محیطی از سازمان لیگ برتر تخفیف می خواهد. آنها می گویند به خاطر شرایط بد اقتصادی نمی توانند تعهدات خود را عملی کنند. قرارداد فصل دوم 100 میلیارد تومان بوده که مجری تبلیغات محیطی گفته می تواند 60 میلیارد تومان را پاس کند. فعلا سازمان لیگ برتر با این مسئله موافقت نکرده است  البته باشگاه ها هم در جریان قرار دارند. در خصوص حق پخش هم باید بگویم تا به الان نه از بابت فصل گذشته پولی به دست ما رسیده و نه بابت این فصل. این در حالی است که بابت فصل گذشته قرارداد بسته شده بود. اینکه بگویم این فصل به ما بابت حق پخش پولی می رسد یا نه مشخص نیست. شواهد که این طور حاکی است که شاید به پولی نرسیم.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد