تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تیم فوتبال امید کشورمان در آخرین دیدار در گروه A مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا و انتخابی المپیک 2016 ریو، از ساعت 20 امشب (دوشنبه) در ورزشگاه لخویا به مصاف چین رفت که این دیدار با نتیجه3-2 به سود ایران به پایان رسید.



ورزشگاه: لخویا
تماشاگر: 500 نفر
داور: ایلگیز تانتاشف/ کمک‌ها:  سایدوف یاخونگیر - دنیه گدارا پالیتا
 کارت زرد: لیو بین بین دقیقه 23 ،  چانگ فیا دقیقه 45  از چین/ محمدحسین کنعانی زادگان دقیقه 56 از ایران

 
ترکیب دو تیم

 تیم امید ایران:
محمدرضا اخباری، روزبه چشمی، حسین کنعانی، علی عبدالله زاده، رضا علیاری، مهدی ترابی ( محسن کریمی دقیقه 71)، احسان پهلوان، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی (علی کریمی دقیقه 79)، میلاد کمندانی و ارسلان مطهری ( مهرداد محمدیدقیقه 62)
سرمربی: محمد خاکپور

 تیم امید چین:
می هائولون، جین یانگ، وانگ تونگ، ژانگ یانینگ ( ژین گان دقیقه65)، ژانگ ژیاوبن، وانگ کومینگ، فنگ گانگ، ژائو یوهائو ( لیائو لیشنگ دقیقه46)، چانگ فیا، لیو بین بین ( ژائه پنگفی دقیقه 46) و ژانگ یینهو
سرمربی:فو بو
 
نیمه اول

امیدهای کشورمان که برای صعود آسان از گروه خود نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند از همان دقایق ابتدایی توپ و میدان را در دست گرفتند و با نمایش یک بازی رو به جلو و هجومی به دنبال گلزنی و پیروزی بودند.
ملی پوشان امید کشورمان در دقیقه 24 اولین خطر جدی را روی دروازه چین خلق کردند. ضربه ایستگاهی ای که بعد از پاسکاری زیبای بازیکنان ایران نصیب ملی پوشان شده بود از سمت چپ روی دروازه چین ارسال شد ولی ضربه آکروباتیک حسین کنعانی زادگان با بد شانسی به مدافعان حریف برخورد کرد و برگشت داده شد.

سه دقیقه بعد باز هم حرکت ترابی با پاس در عرض این بازیکن از سمت چپ همراه شد ولی ارسلان مطهری موفق نشد این پاس را به گل تبدیل کند و توپ از جلوی پای او گذشت.

سرانجام در دقیقه 38 حرکت خوب علیاری از جناح راست و سانتر او در محوطه جریمه تیم چین با اشتباه دروازه بان و مدافعان چینی نصیب ارسلان مطهری شد و این بازیکن فرصت طلب اولین گل بازی را به ثمر رساند.
اما شادی ایرانی ها  زیاد طول نکشید و تنها دو دقیقه بعد مدافعان ایران روی یک ضد حمله غافلگیر شدند و چانگ فیا موفق شد دروازه محمدرضا اخباری را باز کند و دوباره کار را به تساوی بکشاند.

تیم امید ایران که سه امتیاز خود را از دست رفته می دید بلافاصله دست به یک حمله همه جانبه زد و موفق شد درست یک دقیقه بعد دروازه چین را برای بار دوم باز کند. این بار میلاد کمندانی با هوش و دقت بالای خود و با یک پاس دقیق احسان پهلوان را صاحب موقعیت گلزنی کرد، پهلوان هم بعد از عبور از سد مدافع مستقیم خود با یک ضربه فنی و زیبا و با بغل پا دروازه چینی ها را گشود تا تیم ملی امید ایران با برتری 2-1 راهی رختکن شود.
 
نیمه دوم

نیمه دوم هم شاگردان خاکپور  بازی را بهتر آغاز کردند و از همان دقایق ابتدایی به دنبال رسیدن به گل سوم بودند. در دقیقه 48 ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و این ضربه توسط مهدی ترابی به زیبایی هرچه تمام تر وارد دروازه تیم چین شد.

تیم ملی امید چین رفته رفته بر بازی مسلط شد و چندین موقعیت نصفه و نیمه داشت که توسط اخباری مهار شد.  سرانجام چینی ها در دقیقه 70 روی خطای عبدالله زاده در محوطه جریمه، صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه را لی شنگ وارد دروازه اخباری کرد تا اختلاف به حداقل برسد.

در دقیقه 74 مهرداد محمدی می توانست دروازه چین را در موقعیتی تک به تک باز کند اما ضربه بی دقت وی با برخورد به دروازه بان گل نشد.

به این ترتیب تیم ملی امید ایران با سه امتیاز این دیدار شش امتیازی شد و با قرار گرفتن در رده دوم گروه، به مرحله حذفی رقابت ها صعود کرد تا در این مرحله به مصاف ژاپن برود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد