تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 رئیس فدارسیون فوتبال گفت: بنده جلو نمی‌آیم اگر از من خواستند و حمایت کنند می‌آیم، حالا فرقی نمی‌کند رئیس باشم یا نه.



علی کفاشیان در حاشیه مراسم خاکسپاری شهید گمنام در فدراسیون جانبازان و معلولین درباره کاندیدا نشدنش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه در این مدت تمام تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی در فدراسیون داشته باشیم باید بگویم که خوشبختانه توانستیم این کار را انجام دهیم و اگر شما وضعیت فدراسیون را با 8 سال قبل که من آمدم مقایسه کنید، متوجه خواهید شد در اکثریت مواقع ما قدم‌های خوبی برداشته‌ایم البته همه اهالی فوتبال در این باره زحمت کشیدند تا ما بتوانیم در آسیا عناوین خوبی کسب کنیم.

کفاشیان ادامه داد: در این دوره احساس کردم ماندنم می‌تواند به ضرر فوتبال باشد اما باید به هر صورت کارها را پیش ببریم و فوتبال نیاز به مساعدت و حمایت همه بخش‌ها دارد. از جمله دولت و مجامع باشگاه‌ها و این یک طرف ماجراست.

وی با اشاره به اینکه نگران اساسنامه هستم، اظهار داشت: این قول را از وزارت ورزش گرفتم که اساسنامه ما را به تصویب برساند. فضا را باز کنیم بهتر از این است که در چالش اختلاف سلیقه‌ها باشیم. این اساسنامه باید به تصویب هیأت دولت برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه منتقدان باعث شدند تا شما در انتخابات ثبت‌نام نکنید، تصریح کرد: منتقدین همیشه بوده‌اند و در خیلی مواقع ایراد گرفته‌اند که اصلاح کردیم. اعتقاد دارم با این شرایط روند ایران صعودی نخواهد بود به خاطر همین در این وضعیت نمی‌مانم. فوتبال نباید صدمه بخورد. خواسته مردم این است. آنها از ما نتیجه می‌خواهند. با این شرایط نمی‌توانم به کار ادامه دهم.

کفاشیان درباره اینکه این مخالفت‌ها از سوی وزارت ورزش و مجلس بوده و شما گفته‌اید 8 سال با تهدید کار کرده‌اید، یادآور شد: تهدید نیست اما با رؤسای مختلفی که در وزارت ورزش و سازمان تربیت‌بدنی روی کار آمدند اگر از فوتبال حمایت نشود و استقلال فدراسیون به رسمیت شناخته نشود؛ مشکلاتی ایجاد می‌شود. من صدمات زیادی خوردم. مجمع ما مستقل است و خودش باید تصمیم بگیرد. شاید در مجلس قدم محکمی برای فوتبال برداشته نشد. حق پخش را نگرفتیم. در دولت هم حمایتی از ما برای پرداخت بودجه نشد. با این شرایط ماندنم به صرفه نیست.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه اعتقاد من این است اول اساسنامه به تصویب برسد بعد انتخابات برگزار شود، در پاسخ به این سؤال که آیا در این صورت برای انتخابات ثبت‌نام می‌کنید، اظهار داشت: بستگی به شرایط دارد. بنده جلو نمی‌آیم اگر از من خواستند و حمایت کنند می‌آیم. حالا فرقی نمی‌کند رئیس باشم یا نه. من تکلیفی که دارم انجام می‌دهم. اعتقاد دارم مسئله اصلی اساسنامه است که باید حل شود. من کاندید نشدم چون می‌خواستم این موضوع را پیگیری کنم. اصراری ندارم که در انتخابات باشم. باید ببینم شرایط چه می‌شود.

وی افزود: اگر حمایت‌ها صورت گیرد شاید دوباره شروع کنم. البته افرادی مثل من زیاد هستند که تجربه ندارند. شاید با این اوصاف کار خراب شود. من یکی دو سال اول نمی‌دانستم باید چه کار کنم اما این فوتبال روی من سرمایه‌گذاری کرده است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اگر شما نباشید دل همه برای خنده‌هایتان تنگ می‌شود، گفت: در جاهای دیگر هستیم، می‌خندیم، با آقای خسروی‌وفا جوک تعریف می‌کنیم و شاد هستیم!

کفاشیان درباره اظهارات وزیر ورزش که گفته بود فوتبال را به نامادری‌اش می‌سپاریم، افزود: بحث مسئولان وزارت ورزش در این باره درست است که می‌گویند باید در اساسنامه فدراسیون فوتبال اصلاحات صورت بگیرد و دولت آن را تصویب کند. اگر اساسنامه درست شود دیگر موردی وجود ندارد اما نمی‌دانم چرا همیشه نزدیک انتخابات فدراسیون فوتبال می‌شود یاد اساسنامه، بازنشستگی و خیلی مسائل دیگر می‌افتند؟ چرا در این 8 سال یادشان نیفتاد؟ باید اساسنامه درست شده و تصویب شود تا روال انتخابات به خوبی انجام شود تا هر کسی که می‌آید بتواند به خوبی کارها را انجام دهد.

وی درباره وجود فساد در فوتبال و اینکه چه پاسخی برای این موضوع وجود دارد، افزود: ما پاسخ مستدل و مستندی آماده کرده‌ایم که در اولین فرصت به مجلس شورای اسلامی می‌فرستیم و در اختیار رسانه‌ها هم قرار می‌دهیم تا آن را منتشر کنند و همه در جریان امور قرار بگیرند.

رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کنید همین بحث وجود فساد در فوتبال باعث شد از حضور شما در فوتبال جلوگیری شود، گفت: نه اینطور نیست. چندین بحث سد راه فوتبال شده است که ما با آنها مقابله کرده‌ایم اما از این جا به بعد دیگر ماندن من به ضرر فوتبال است. به جای آنکه دست ما را بگیرند فوتبال را زدند و من چون رئیس فدراسیون هستم اگر ضربه بخورم فوتبال ضربه می‌خورد چرا که کسی با من مشکل شخصی ندارد. دوست دارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که چه من باشم و چه نباشم ضربه‌ای به فوتبال وارد نشود و در بین اهالی فوتبال اتحاد باشد.

کفاشیان خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که پست‌ها در وزارت و فدراسیون‌ها ماندگار نیست اما باید قوانین پایدار باشد. متاسفانه گناه من این بود که اساسنامه را اجرا کردم. باید اساسنامه قانونی شود اما در حالی که رسانه‌ها به کار ما نظارت داشتند بعد از 8 سال می‌گویند اساسنامه مصوبه هیأت دولت را ندارد. من در این 8 سال با تهدید کار کردم اما مصوبه باید از سوی هیأت دولت صادر شود تا کارها به خوبی ادامه داشته باشد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد