تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 تمرین امروز تیم ملی تحت الشعاع حضور یک هوادار کوچک بود.



به گزارش "تک گل"، کی روش امروز و بعد از حضور یک هوادار کوچک دقایقی از کار دست کشید تا به او بابت حضور در اردوی  تیم ملی خوش آمد بگوید و...

کارنامه کی روش در فوتبال ایران همانند همه مربیان خارجی دارای فراز و نشیب بوده اما تفاوت کی روش با دیگر مربیان خارجی این است که از محبوبیت خاصی نزد هواداران برخودار است و این به خاطر رفتار متفاوت اوست. رفتارهایی که البته شو نیست و برخاسته از باطن اوست.

کی روش یک مربی جنتملن و جایی هایی از یک ایرانی ایرانی تر است و همین مسئله او را محبوب کرده است. بعد از اینکه چوی، سرمربی کره جنوبی از ایران ابراز تنفر کرده بود کی روش همان طور که در جریان قرار گرفته بودید عکس چوی را در اتاق تک تک بازیکنان نصب کرده بود و از آنها خواست به حرف چوی فکر کنند. ملی پوشان با این حرکت کی روش چنان تحریک شدند که در زمین به تنها چیزی که فکر می کردند شکست کره جنوبی بود و این اتفاق هم رقم خورد و همان طور که کی روش پیش بینی کرده بود چوی در جام جهانی فقط یک نظاره گر بود.

کی روش بر خلاف مربی ایرانی پیشین تیم ملی که در گفتگو با رسانه های خارجی علیه ایران صحبت کرده بود تحریم های غرب علیه ایران را ظالمانه خواند و...

بگذریم علاقه مردم ایران به کی روش خودجوش است و نمی شود این علاقه را مصادره و یا نکوهش کرد...
در آستانه بازی ایران با هند ملی پوشان  و اعضای کادر فنی عکسی به یاردگار گرفته اند و این نشانگر جو خوبی است که در اردوی تیم ملی برقرار است.

این جای خوشحالی دارد چرا که وقتی جو خوبی بر اردوی تیم ملی حکمفرما باشد و بازیکنان تیم ملی با هم رفیق باشند می توان چشم انتظار بازی های فوق العاده و هم چنین نتایج خوب بود و خوشبختانه با دیسپلین خوبی که کی روش ایجاد کرده است همه بازیکنان با همه توان یک هدف واحد را دنبال می کنند.

خوبی کی روش این است که ملی پوشان ضمن احساس خوبی که نسبت به کی روش دارند از او حساب می برند و خوشبختانه مدت هاست دیگر شاهد ناز کردن بازیکنی برای تیم ملی نیستیم.

گزارش تمرین تیم ایران در نوروز

گزارش تمرین تیم ایران در نوروز

گزارش تمرین تیم ایران در نوروز

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد