تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق تیم ملی ایران در نامه ای خطاب به خانواده 7 قربانی بازی ایران و ژاپن در مرحله مقدماتی 2006 یاد آنها را گرامی داشت.



به گزارش "تک گل"، این 7 نفر در جریان مسابقه حساس ایران مقابل ژاپن  در هنگام خروج از ورزشگاه به دلیل ازدحام و فشار جمعیت درگذشتند. ایوانکوویچ در نامه ای به خانواده آنها تاکید کرده که بخش مهمی از موفقیت تیم 2006 مدیون آنها و البته دیگر هواداران فوتبال ایران است که صاحبان اصلی این رشته پرطرفدار هستند. برانکو در این نامه چنین می نویسد:

به طرز عجیبی ناگهان به خاطر آوردم روز گذشته سالگرد بازی ایران و ژاپن در ورزشگاه آزادی بود. مسابقه ای که پل صعود فوتبال ایران به رقابت های جام جهانی شد اما همواره یادآوری آن خاطره تلخ را در ذهن من رقم می زند. ما ساعتی بعد از پیروزی با گل های وحید هاشمیان در هتل بودیم که مطلع شدیم چند تماشاگر ایرانی به دلیل ازدحام شدید جمعیت مصدوم شده اند و  متاسفانه با گذشت زمان خبر هولناک تر شد  و ما تعدادی از هواداران راستین فوتبال را از دست دادیم. هوادارانی که همواره عامل اصلی موفقیت های فوتبال ایران بوده اند. قصد من در نوشت این نامه یادآوری این عزیزان و پرسیدن احوال خانواده آنهاست و امیدوارم پس از اتفاق 11 سال پیش ، شرایط طوری باشدکه آنها توانسته باشند از غم  این اتفاق بزرگ کمی فاصله بگیرند. اگرچه جای خالی تک تک این افراد هرگز پر نخواهد شد.

من با آرزوی سلامتی برای همه هواداران فوتبال در ایران سال خوبی را برای این رشته پرطرفدار آرزو می کنم و امیدوارم طرفداران فوتبال به حضورشان در ورزشگاه ها ادامه بدهند .ما مربیان و ورزشکاران هرگز فراموش نخواهیم کرد که چه جان های با ارزشی در راه موفقیت ها و پیروزی های ملی هزینه شده است. پس وظیفه ماست که با روشی بهتر و با تعهد افزون به امانتی که در اختیارمان قرار گرفته است احترام بیشتری بگذاریم و آن را با ارزش بیشتری به نفرات بعدی واگذار کنیم.

به امید شادی روح 7 هوادار درگذشت ایران و ژاپن که نام شان هرگز فراموش نخواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد