تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

تیم ملی ایران از ساعت 19 برابر عمان در آخرین دیدار مرحله اول انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به میدان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه دو بر صفر به نفع ملی پوشان ایران به پایان رسید تا تیم ملی ایران صعود مقتدرانه ای به جام ملت های آسیا 2019 و مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 داشته باشد.



نیمه نخست:

دقیقه 8: از روی کار تکنیکی خوب دژاگه بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه عمان صاحب توپ شدند اما مدافعان عمان مرتکب خطا شدند تا اولین فرصت این دیدار نصیب ملی پوشان ایران شود. اشکان دژاگه پشت توپ قرار گرفت و با شوتی زیبا دروازه الحبسی(Ali Al-Habsi) را تهدید کرد اما دروازه بان عمان با واکنشی زیبا توپ را دفع کرد.

دقیقه 14: اشکان دژاگه داخل محوطه جریمه عمان صاحب توپ شد و با ضربه ای فنی قصد باز کردن دروازه عمان را داشت اما الحبسی بار دیگر اجازه این کار را نداد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 15(گل): کرنر ارسالی جهانبخش با ضربه سر سردار آزمون همراه شد که این توپ پس از دفع توسط دروازه بان عمان به مدافع این تیم روی خط دروازه برخورد کرد و توپ وارد دروازه شد و تلاش الحبسی برای بیرون کشیدن توپ از روی خط دروازه فایده ای نداشت و داور گل ایران را تایید کرد.

دقیقه 22(گل): اشکان دژاگه کرنر را از سمت چپ ارسال کرد که پس از برخورد توپ با سر عزت الهی، سردار آزمون بالاتر از مدافعان عمان ضربه سر را زد و توپ را به گوشه دروازه عمان فرستاد تا دومین گل خود و ایران را به ثمر برساند.

دقیقه 32: اشکان دژاگه از روی اشتباه بازیکنان عمان صاحب توپ شد و با پاسی زیبا سردار آزمون را در موقعیت خوب گلزنی قرار داد اما شوت سردار آزمون از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: از روی اشتباه مدافعان عمان این بار سردار آزمون صاحب توپ و با دروازه بان عمان تک به تک شد اما بی دقتی او در پاس و ضربه نهایی باعث شد تا الحبسی به راحتی توپ را جمع کند.

ملی پوشان ایران با یک بازی هجومی و یکطرفه اجازه کار به عمانی ها ندادند و توانستند الحبسی و عمان را با دو گل در نیمه اول شکست دهند و با برتری دو بر صفر به رختکن بروند.

نیمه دوم:

دقیقه 55: ملی پوشان ایران پس از موقعیت های نصف و نیمه بالاخره توانستند اولین موقعیت جدی خود را در این نیمه به دست بیاورند اما شوت جهانبخش از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 58: امید ابراهیمی از پشت محوطه جریمه عمان اقدام به شوت‌زنی کرد اما توپ او با اختلاف کم از بالای دروازه الحبسی به بیرون رفت.

دقیقه 64: رامین رضاییان از سمت راست به داخل محوطه جریمه عمان نفوذ کرد اما پاس عرضی او را الحبسی دروازه بان عمان به خوبی جمع کرد. در ادامه عزت الهی با قدرت بدنی و تکنیک بالایش توانست وارد محوطه جریمه عمان شود اما پاس عرضی او به محوطه شش قدم را بازهم الحبسی جمع کرد تا دو موقعیت خوب را از بازیکنان ایران بگیرد.

ملی پوشان ایران در دقایق ابتدایی این نیمه با حملات خود قصد داشتند تا دروازه عمان را باز کنند اما الحبسی اجازه این کار را نداد و در ادامه بازیکنان ایران با اداره بازی نتیجه را حفظ کردند و با نتیجه دو بر صفر پیروز این دیدار شدند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد