تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

سرانجام انتظارها به پایان رسید و مرحله دوم مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا قرعه کشی شد. به نظر می رسد تیم ملی کشورمان در مقایسه با استرلیا در گروه ساده تری قرار گرفته باشد. زیرا در گروه A روی کاغذ ایران و کره جنوبی نسبت به سایر تیم ها در سطح بالاتری قرار دارند و تا حدودی خیالشان از نظر صعود به جام جهانی راحت است.



اما بدون شک اگر از همه مسئولان کشورهای حاضر در B پرسیده شود که آیا دوست دارید جایتان با تیم هم سید خود در گروه مقابل تغییر کند، قطعا جواب آن مسئولان " بله" خواهد بود. به خصوص سه تیم عرب این گروه یعنی عربستان، امارات و عراق.

این سه کشور از نظر قدرت تیمی تقریبا در یک سطح قرار دارند و در دیدار های رو در رو میان آن ها، امکان رقم خوردن هر نتیجه ای محتمل است. با توجه به اختلاف سطح استرلیا و ژاپن با این سه تیم عربی، مطمئنا اعراب گروه B به مسیر نه چندان سخت تیم پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی نگاه ویژه ای دارند. باید دید که در نهایت کدوم یک از این سه تیم، دو عرب دیگر را از پیش رو بر می دارد و راهی پلی آف می شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد