تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 جواد نکونام در صورتی که تا پیش از سفر تیم ملی به فلورانس با فدراسیون فوتبال به توافق نهایی دست یابد در اردوی تیم ملی در این شهر دوباره به جمع ملی ملحق می شود.البته این بار نه به عنوان کاپیتان. بلکه به عنوان دستیار کی روش.



جالب اینکه کی روش برای حضور جواد نکونام در کادر فنی تیم ملی به فدراسیون فوتبال درخواست رسمی داده است. البته محمد رضا ساکت در تلاش است پیش نویس قرارداد با جواد نکونام را آماده کند و برای امضاء در اختیار مهدی تاج قرار دهد.


فدراسیون فوتبال در زمان ریاست علی کفاشیان خیلی روی قرارداد با ایرانی ها تاکید نداشت! گاها عقد قرارداد به تاخیر می افتد و مبالغی که در قرارداد ایرانی ها درج می شود با قرارداد خارجی ها اصلا قابل قیاس نیست. البته تفاوت طبیعی است اما فاصله تا این قدر نه. جالب اینکه افشین پیروانی که در زمان ریاست علی کفاشیان مدیر ورزشی تیم ملی شده 15 ماه بدون قرارداد در حال کار است و تا اکنون ریالی هم دریافتی نداشته است.


کی روش هم به این مسئله معترض شده و از فدراسیون فوتبال خواسته تا پیش از آغاز اردوی تیم ملی در فلورانس قرارداد افشین پیروانی و جواد نکونام بسته شود.
در این باره مذاکراتی نیز انجام شده و به نظر می رسد به زودی قرارداد افشین پیروانی و جواد نکونام امضاء خواهد شد.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد