تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

مقصد بعدی اشکان دژاگه و رضا قوچان نژاد کجاست؟ این دو بازیکن موثر و کلیدی تیم ملی، در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشته اند تا شایعات زیادی در مورد تیم های خواهان آنها به گوش برسد.



هر چند هوادران فولام و چارلتون دوست دارند که بازیکنان ایرانی شان را فصل آینده هم در تیمشان ببینند اما نه اشکان و نه گوچی علاقه ای به بازی در لیگ یک انگلیس ندارند.

در مورد اشکان که شایعه زیاد است. با اینکه او از بوندس لیگا پیشنهاد دارد اما خودش دوست دارد در لیگ جزیره بازی کند. قبل از بازی تیم ملی مقابل بوسنی بود که شایعه شد اورتون هافبک مهاجم ایرانی فولام را می خواهد و دیروز هم که یک سایت انگلیسی به مدیران لیورپول توصیه کرده اشکان را به خدمت بگیرند.

در مورد اشکان می توان به صورت قطعی به این نکته اشاره کرد که او دیگر علاقه ای به ماندن در فولام ندارد و حتی حضور فلیکس ماگات هم نمی تواند باعث بازی کردن دژاگه در لیگ یک انگلیس باشد.

تنها شایعه ای که در مورد گوچی مطرح شده علاقه باشگاه های هلندی به جذب این بازیکن است. رضا سابقه بازی در لیگ هلند را دارد و رسانه های هلندی در زمان بازی های تیم ملی در جام جهانی، توجه ویژه ای به رضا داشته اند. از کامبور به عنوان مقصد احتمالی قوچان نژاد نام برده می شود.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد