تبلیغات - خرید لپتاپ کارکرده  
   

 پدر سردار آزمون در واکنش به پيشنهاد باشگاه آرسنال تاکيد کرد که پسرش فقط به تيمي مي‌رود که بتواند بازي کند.



 خليل آزمون در خصوص اينکه گفته مي‌شود باشگاه رابين کازان نام سردار را براي فصل آينده به عنوان بازيکن اين تيم به فدراسيون فوتبال روسيه ارائه کرده است، گفت: خود من روز گذشته به ايران بازگشتم و تا لحظه آخر در جريان کارهاي سردار قرار داشتم. باشگاه رابين کازان مي‌خواهد به هر قيمتي سردار را نگه دارد و آنها حتي در همين راستا پيشنهاد بسيار خوبي نيز به سردار داده‌اند. حتي مسئولان کازان به ما اعلام کردند تا براي رفتن به آرسنال عجله نکرده و دو سه سال ديگر سردار به اين تيم برود.

وي با بيان اينکه سردار چهار ماه ديگر با رابين کازان قرار دارد، افزود: قرار است رابين کازان در اتريش اردويي را برگزار کرده و پس از بازگشت با بررسي شرايط باشگاه روسي، احتمالا تا 10 روز آينده تصميم خود را براي فصل آينده سردار خواهيم گرفت. در حال حاضر براي ما الويت اين است که سردار در فصل جديد بتواند در تيمش بازي کند و اگر هر تيم سطح بالاي اروپايي هم پيشنهاد بدهد، تنها شرط ما اين است که سردار بتواند در آن تيم بازي کند، چون در غير اين صورت اگر سردار بخواهد نيمکت نشين يک تيم خوب اروپايي هم باشد، براي او هيچ فايده‌اي نخواهد داشت.

پدر سردار آزمون گفت: کازاني‌ها خيلي تلاش مي‌کنند تا سردار بماند و حتي 3 برابر مبلغ قرارداد سال گذشته‌اش به ما پيشنهاد داده‌اند تا او در رابين کازان بماند، ضمن اينکه سرمربي اين تيم بزرگ روسيه در صحبت‌هايي که با من داشت اعلام کرد براي فصل آينده حساب ويژه‌اي روي سردار کرده است.

وي در مورد پيشنهاد باشگاه يوونتوس گفت: تمام اين پيشنهادات به باشگاه رابين کازان رسيده و چه بسا پيشنهادات ديگري هم باشد که ما از آنها بي خبر باشيم، اما باشگاه رابين کازان مي‌خواهد به هر طريقي سردار را فصل آينده در اين تيم نگه دارد.

آمون در پايان گفت: حدود يک ماه ديگر ليگ برتر روسيه آغاز مي‌شود و با توجه به قرارداد باقي مانده سردار با تيمش، مسئولان کازان نام وي را براي فصل آينده به فدراسيون روسيه ارسال کرده‌اند. با اين حال بايد صبر کرد و ديد در آينده و پس از پايان قرارداد سردار با تيم روسي چه اتفاقي رخ خواهد داد. خود من دوست دارم سردار به هر تيمي برود، فقط بازي کند.

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

مطالب مرتبط

تبلیغات در سایت ورزشی
تبلیغات - لپتاپ کارکرده
تبلیغات - طراحی بنر
تبلیغات - فروش دامنه
تبلیغات - گروه اینترنتی
تبلیغات - فون عروس و داماد